Wpis z mikrobloga

#emag #januszebiznesu #kiciochpyta

Jeśli nie kupiliście jeszcze prezentów na Święta i planujecie zrobić to przez internet nie polecam sklepu eMAG.

Nie mam konkretnie dużego doświadczenia z zakupami w internecie - zawsze wszystko było OK, żadnych zwrotów ani oszustw, może dlatego ta sytuacja mnie tak rusza. Do tego jestem perfekcjonistką, jeśli chodzi o prezenty - uwielbiam to robić i uwielbiam dawać rzeczy wartościowe i odpowiednio dopasowane. Dlatego zamówiłam grę Small World na emag.pl. Kupowałam tam wcześniej myszkę do komputera i wszystko poszło idealnie, dlatego skusiłam się na zakup jednego z prezentów u nich. Data kupienia 7.12, data dostarczenia wyznaczona na 15.12, czyli dzisiaj (chwalą sie, że wysyłka tego samego dnia jeśli przedmiot jest w magazynie, a według informacji na stronie w czasie zamówienia był). Dwa dni temu próbowałam się dodzwonić na infolinię, aby się upewnić, że paczka będzie dziś, jednak nie mam czasu wisieć ponad godzinę na słuchawce (po więcej informacji odsyłam do fanpage "emag Polska" na facebooku, tam ludzie opisują swoje doświadczenia z infolinią). Uzupełniłam formularz kontaktowy, ale też cisza. Wczoraj około 9 rano napisałam wiadomość prywatną na Facebooku z pytaniem, czy paczka dojdzie do mnie do świąt. Na początku odpowiedziano mi, że jeśli podam im mój numer przesyłki to sprawdzą co i jak (tak na marginesie zwrócono się do mnie innym imieniem niż mam wpisane na facebooku, nie wiem dlaczego). Do dzisiaj brak informacji pomimo upominania się na facebooku i dzwonieniu na, w moim mniemaniu, nieżywą infolinię.

Gdyby to był tylko mój przypadek to nie byłoby problemu. Idą święta, ludzie mają ręce pełne roboty. Nikogo nie obwiniam, nie jestem nieuprzejma, staram się być wyrozumiała. Ale na ich fanpage od kilku dni jest mnóstwo wiadomości o tej samej treści, co moja. Co więcej, wiele ludzi podobno dostaje obietnice "paczka już jest wysyłana" i wciąż nic się nie zmienia w statusie przesyłki.

Powiedzcie mi, Mirki, co mam zrobić w takim wypadku? To znaczy wiem, że jeśli dzisiaj paczka z eMAG nie wyruszy, to anuluję wysyłkę. Niestety, według wielu osób na zwrot pieniędzy czeka się ogrom czasu, a ja na ten moment nie mam możliwości "wyłożyć" kolejnych złotówek na kupno gry chociażby w Empiku. Czy chargeback to dobra opcja w tym momencie?
  • 9
@pawelpel: ja już zrezygnowałam, do samego wieczora nie odpisywali na wiadomości. Anulowałam zamówienie i kupiłam w empiku - paczka została dzisiaj do mnie wysłana. Może warto jednak poszukać alternatyw? Pewnie jeśli zamówisz dziś/jutro to dostaniesz jeszcze do świąt przesyłkę.
@poucette: jeszcze daje im czas, bo to nie miał być jakiś prezent na święta, więc termin nie goni. Ale, pisząc wysyłka w 24h (bo mają w ich magazynie produkt) to czyste kłamstwo i mnie to #!$%@?. Odradzać będę każdemu, nawet jak nie zapyta xD. (może będą mieć mniej klientów i ogarną robotę w terminie)
@pawelpel: ja mam teraz wyrzuty sumienia, bo po pierwszym zakupie zrobiłam im taką reklamę wśród znajomych, że 4 osoby sobie coś pozamawiały i teraz płakały ze mną ( ͡° ʖ̯ ͡°) mnie najbardziej denerwuje brak kontaktu z nimi. Gdyby ktoś mi przez telefon albo e-maila odpowiedział "pani, to nawet do następnych świąt nie dojdzie" to bym nie miała teraz takiego bólu dupki.