Wpis z mikrobloga

@FireDash: Ah, ok. Sun świeci tak jakby z takiego plane jednego i świeci tlyko i wyłącznie w kierunku, w którym jest ustawione (w Twoim przypadku pionowo w dół.

Daj sobie rotate na nim i zobaczysz co się będzie działo.

ad 1. Generalnie cycles jest o wiele szerzej opisany i większość tutoriali z niego korzysta (materiały jest łatwiej robić).
@FireDash:
a) cycles jest poprawnym fizycznie renderem, internal to gówno wyglądające jak gry 15 lat temu
b) sun jest światłem odwzorowującym słońce, słowem każdy promień światła jest pod tym samym kontem. Jak jest pionowo to promienie też i żaden nie pada na stronę boczną. Jeżeli nie masz ambient to nie ma niczego co by je oświetlało. Niemnie widzę, ze nie masz idealnie czarnego świata więc chyba jakiś jest.
@Naxster: @GrabkaMan: Dzięki, z tym światłem już wiem o co chodzi.
Z tym cycles blender to bym musiał jeszcze to ogarnąć, bo jak przełączam to nie umiem tekstur nanieść.

I ogólnie jak widać na zdjęciu mam niezły galimatias, bo po wycinaniu boolowskim dach się poszedł #!$%@?ć i teraz mam pocięte fejsy i nawet na teoretycznie prostym kawałku dachu robią się jakieś zakrzywienia.
Tyle roboty, a ja chcę tylko zaliczyć przedmiot