Wpis z mikrobloga

@test_user mamy w pracy, 4 miesiące temu założyliśmy, cały czas up. Jedyny minus to infolinia bo nie jest czynna 24h na dobę i jeśli byłby jakieś problemy późnym wieczorem czy wczesnym rankiem to nie byłoby tego jak zgłosić nawet. Sprawdź przed podpisaniem umowy.
  • Odpowiedz
@test_user: no nie wiem, powiem Ci że mam 100 Mbit/s za 49 zł (umowa na czas nieokreślony), w momencie jak to podpisywałem, to była najlepsza dostępna oferta w mojej lokalizacji. Bodajże 5 ziko drożej było 300 Mbit/s, ale na kiego grzyba mi 300 Mbit/s... Przyszedł facet, przyniósł i podłączył router (z wejściem na fiber), podziękował i wyszedł. Od tamtej pory mogłem zapomnieć że mam jakiś router, jakiegoś providera, czy cos.
  • Odpowiedz