Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Kilka słów o mnie na start. Jestem programistą w branży bankowości inwestycyjnej. Mieszkam zagranicą, biegle mówię w 3 językach obcych.

Jeszcze będąc na studiach dziennych pracowałem na pełen etat (8h wieczorami). Robiłem szkolenia, certyfikaty zawodowe, uczyłem się języków. W tej chwili wygląda to dokładnie tak samo z tym że już nie studiuję (choć planuję wrócić na podyplomówkę w przyszłym roku).

Nie czuję i nigdy nie czułem się zmęczony, podróżuje kilka razy w roku, do tego 2 godziny dziennie spędzam na siłowni, prowadzę dietę nieprzerwanie od ponad roku i dbam o siebie aby jako tako wyglądać przed ludźmi. Ubieram się dobrze. Mam tonę znajomych i kilku bliskich przyjaciół, często chodzę na imprezy, mam swoje pasje i zainteresowania.

I teraz będzie lekki zwrot akcji..

Palę trawę, wypalam średnio 1g dziennie po pracy. Nie uważam tego za uzależnienie, bo gdy jadę do Polski na dłużej to nie ciągnie mnie żeby zapalić (wiadomo w Polsce nielegalne) ale mimo to palę sporo będąc u siebie zagranicą i kurde czytam te wasze wypociny jak to palacze trawy są leniwi, nic nie osiągają, są mniej inteligentni etc.. i zastanawia mnie tak serio... jakie są wasze osiągnięcia?

#wykopjointclub #oswiadczenie #narkotykizawszespoko #marihuana

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( http://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Asterling
  • 16
Znam takich co jarają dzień w dzień a mimo to są normalni, prowadzą własne firmy odnoszą sukcesy w tym co robią i nie widać żeby cokolwiek złego się z nimi działo. Znam też takich co również jarają bardzo często i są debilami niepotrafiącymi sklecić porządnie zdania. Tak się zastanawiam czy ci drudzy przypadkiem i bez używek nie pozostali by dalej tumanami.