Wpis z mikrobloga

Twórczość własna i po raz kolejny chciałem Wam zaprezentować następną grafikę mojego ptaszka ( ͡ ͜ʖ ͡)

https://www.behance.net/gallery/45275817/Birdy więcej o projekcie
Mój profil na Behance: https://www.behance.net/januszjurek
Wykopowe AMA na temat sztuk generatywnych: http://www.wykop.pl/link/3116419/grafik-generatywny-ama/
#art #sztuka #grafika #grafika3d #grafikakomputerowa #grafika #januszjurek #rysunek #januszegrafiki #tworczoscwlasna #technologia #chwalesie
fideriankoons - Twórczość własna i po raz kolejny chciałem Wam zaprezentować następną...

źródło: comment_88xjWql4dnhPTzhdVaH9phapCKA9ImuS.jpg

Pobierz
  • 31
  • Odpowiedz
@saltacme: dlaczego chcialbys spalic mojego ptaka? :) Mysle, ze fume by tego nie uciagnal, po zamienieniu na poly objekt ma ok 1,5 giga. W oogle renderuje takiego ptaka w 20.000 pixlach, aby monza go drukowac w wielkich formatach w 300 dpi. Taki render po wydrukowaniu robi wrazenie. Renderowanie takiej grafiki zajmuje kilka dni.... a ostatnio bylo z przygodami i efektem tego byl tydzien wlaczonego komputera nonstop.
  • Odpowiedz
@fideriankoons: jeżeli chodzi o wydajność, to nie ma u mnie problemu :) spokojnie 3ds max uciąga sceny po 160 mln poly i więcej. Symulowałem już dość duże dymy i ognie. Mnożyłem cząsteczki przez Krakatoe - gdzie jedna symulacja zajmowała średnio 600GB :)
  • Odpowiedz
@saltacme: tylko Krakatoa jest napisanym renderem pod czastki. Gdybys mial to robic np. we vrayu to juz by nie bylo tak wesolo. Tym bardziej, ze do dodania dramaturgii uzywam materialow typu occlusion, ktroe sa wolne jak nie wiem co.
  • Odpowiedz