Wpis z mikrobloga

Od dluzszego czasu chodzi mi po glowie zrobienie gry komputerowej.
Ma to byc polaczenie przygodowki (tzw. "tekstowki") z RPG, oczywiscie turowe.
Zalozenie jest takie ze uzytkownik na ekranie kilka okienek: "glowne" w ktorym bedzie sie znajdowac glownie tekst + wplecione w niego linki do czynnosci ktore moze zrobic + czasami multimedia (grafiki czy nawet filmiki). Przykladowo: w glownym oknie jest grafika korytarza z toporem oraz opis "na scianie powieszony jest wielki <>", gdzie klikniecie na <> spowoduje przejscie na nowa "strone" na ktorej jest przyblizenie topora, jego dokladniejszy opis, oraz czynnosci <> i <>. Jak widac idealnie by bylo gdyby zawartosc tych "stron" byla po prostu w HTMLu.
Z boku maja byc dodatkowe dwa okienka: jedno z tekstowa lista ekwipunku w plecaku, a drugie duze z obrazem calej postaci oraz nalozonymi na niego warstwami zbroi, broni, itp - tutaj myslalem ze najlatwiej byloby to zrobic CSSem.
Niestety nie wiem jak sie za to zabrac, probowalem pythona + Qt, ale Qt to jednak troche za wysoki prog dla mnie. Czy jakies inne frameworki do Pythona oferuja multiplatformowosc oraz latwe renderowanie HTML5/CSS w GUI?
A moze uzyc zupelnie czegos innego, jakichs Gamemakerow i tym podobnych narzedzi?

#gamedev #programowanie
  • 5
@Ritzel: Pygame potrafi renderować html5?
W zasadzie wszystko co mi potrzeba to trzy okna z dokumentami html5 w których kliknięcie na jakieś linki będzie mogło wywołać jakąś funkcje w skrypcie Pythona