Wpis z mikrobloga

@Garg84: no ale weź, tu mnie zagięli. A jutro na praktyce mam prowadzić według tego zajęcia.

„Narzędzia malarskie” – zabawa dydaktyczna; kształtowanie logicznego myślenia w trakcie segregowania przedmiotów wg jednej cechy (wybranej przez N., np. przeznaczenia). N. prezentuje pudełko, którego zawartość stanowią, m.in.:narzędzia malarskie (różne pędzle, w tym fryzjerski, używany w kuchni, miarka, młotek, inne, wg pomysłów N.). Zadaniem dzieci jest wybranie i umieszczenie w obręczy tylko tych, które wskaże poleceniem
@wykopnieta: Pewnie, że możesz, ale zawsze fajniej z prawdziwymi przedmiotami. Można wtedy po dokładnym obejrzeniu wszystkich rozpoznawać je z zawiązanymi oczami po dotyku. A ze zdjęciem już tego nie zrobisz. Można przedmiot do zdjęcia dopasować. Jakiś masażyk na plecach bym tu jeszcze zrobiła - "malowanie" różnych kształtów, albo jak dzieciaki mniej ogarnięte, to góra - dół, prawo - lewo, kółka, plamki itp. Moje się uwielbiają masować. W nazywanie kolorów bym tu