Wpis z mikrobloga

Ktoś coś kupował w #norauto ? Zamówiłem tam opony Yokohama do auta i od 7 listopada mam numer listu przewozowego DPD, ale od tego czasu nic się nie dzieje z paczką. Sklep sobie oznaczył ze zrealizowano zamówienie, dodzwonić się nie idzie, na FB i na maile nie odpisują. Jakie radzicie kroki podjąć? Taka duża firma a kpina z klienta.

#motoryzacja
  • 11
  • Odpowiedz
@mor3nko: DPD twierdzi że nie odebrali tych paczek od nich jeszcze i nie wiedzą na kiedy jest umówiony odbiór. Mają tylko wygenerowane zlecenia nadania.

Z ciekawości zadzwoniłem do kilku losowych salonów Norauto by podali mi jakiś inny numer telefonu. Za 7 razem w jednym ze sklepów ktoś raczył odebrać i dał numer do centrali... a centrala ma wyłączony numer (abonent nieosiągalny). Burdel jakich mało.
  • Odpowiedz
@sebawo: były o 20zł / szt tańsze od oponeo. I ogólnie najtańsze. Tanie też były jeszcze na oponytanio.pl (jakaś firma z Hanoveru) czy coś, ale ta ich strona do mnie nie przemawia i jakimiś błędami rzucała że ostatecznie nie zamówiłem tam.
  • Odpowiedz
@enforces: Nie no. To już wyżej odpisałeś czemu tam zamówiłeś. Drogi sklep cholernie. Korzystam z usług jak już bardzo muszę. Ogólnie nie wyglądają dla mnie zbyt profesjonalnie.
  • Odpowiedz
Ja zawsze wolę zamawiać w sprawdzonych serwisach, żeby nie było niespodzianek. Na tą zimę na oponeo zamówiłem sobie Striale 601 i kurier był po dwóch dniach od zamówienia
  • Odpowiedz