Wpis z mikrobloga

Test wydajności Call of Duty: Infinite Warfare na PC
W skrócie? Wymagania nie są wielkie, ale gra jest brzydka jak noc biorąc pod uwagę, że wydano ją w 2016 roku. Technologiczne całkowicie przegrywa z Battlefield 1. Jeśli celujecie w ustawienia Very High - karty z 2 GB VRAM odpadają w przedbiegach.

----

Call of Duty: Infinite Warfare wygląda jak wygląda... czyli słabiej niż kiedykolwiek wcześniej, zwłaszcza w porównaniu do wydanego przed kilkunastoma dniami Battlefield 1, będącego zarazem jego najgroźniejszym, odwiecznym konkurentem. Miarka się przebrała - takiego poziomu oprawy graficznej po prostu nie chcielibyśmy więcej oglądać. Fatalnej jakości tekstury, paskudne oświetlenie, słabiutkie sylwetki postaci, mało wiarygodne efekty cząsteczkowe oraz wyjątkowo nieurodziwe filtry postprodukcyjne, wizerunku najnowszego CoDa nie poprawiają. Lenistwo lub skąpstwo wydawcy osiągnęło chyba apogeum. Generalnie Activision powinno się wstydzić, że Electronic Arts wydało tytuł ładniejszy, lepiej zoptymalizowany i bardziej oryginalny pod względem formuły. Summa summarum mamy absolutny nokaut w wymiarze technologicznym. Wymagania sprzętowe wprawdzie nie należą do wygórowanych, ale bądźmy zupełnie szczerzy - wizualna strona Infinite Warfare niczym nie ujmuje, dlatego gra powinna dobrze działać na sprzęcie pamiętającym czasy świetności Modern Warfare II albo Black Ops. Szczęście w nieszczęściu, że rozdzielczość 1920x1080 oraz niskie detale spokojnie udźwignie Radeon RX 460 albo GeForce GTX 1050, chociaż nawet GTX 750 Ti zapewnia minimum w postaci przeszło 30 klatek na sekundę. Normal do utrzymania około 60 fps-ów potrzebuje już GTX 960 lub R9 380, aczkolwiek również właściciele słabszych modeli komfortowo pograją. Najwyższym ustawieniom sprostają natomiast GTX 970, GTX 1060, Radeon 390 albo RX 470. Warto jeszcze popatrzeć na pozycję RX 470 / RX 480, które kolejny raz wypadają nadspodziewanie dobrze, wyprzedzając swoich klasowych konkurentów oraz poprzedników.

Jeśli celujecie w ustawienia Very High, pamiętajcie iż niezwykle ważna będzie ilość pamięci graficznej, czego najlepszy przykład stanowi zestawienie GTX 960 2 GB / 4 GB. Model ze skromniejszym zapasem VRAM zwyczajnie się wyłożył, podczas gdy wersja dysponująca większym buforem osiągnęła ponad dwukrotnie lepsze wyniki. Dysproporcje między Radeonem R9 380 2 / 4 GB potwierdzają to zjawisko, chociaż tutaj spadki płynności były znacznie mniejsze. Sytuacja jest śmieszno-straszna, ponieważ jakość tekstur w Call of Duty: Infinite Warfare mocno rozczarowuje i wymagania względem VRAMu wydają się całkowicie bezpodstawne. Wcześniejsze odsłony również wsławiły się nadmierną konsumpcją pamięci graficznej i operacyjnej, czego oczywiście programiści nie poprawili.

Więcej (wykresy z FPS) tutaj:
https://www.purepc.pl/karty_graficzne/test_wydajnosci_call_of_duty_infinite_warfare_pc_prawdziwy

#purepc #pcmasterrace #gry #callofduty #komputery
Pobierz PurePCpl - Test wydajności Call of Duty: Infinite Warfare na PC
W skrócie? Wymagania...
źródło: comment_JeoLW7BAv6zWUMGnEX3dMD2XHEnSdaur.jpg
  • 21
@AmonGoeth: Ze zdaniem na temat rozgrywki, spojrzenia na gatunek czy serię można się nie zgadzać i nikt do tego nie zmusza. Ale wmawianie, że osoba, której pół życia poświęcona jest kartom graficznym "#!$%@?" mówiąc o grafice jest... trochę nie na miejscu. Dostaliśmy (na PC) kotleta ze słabą optymalizacją, której nie usprawiedliwia nawet grafika. Tekstury są tragiczne jak na końcówkę roku 2016 i zapychają multum VRAMU, stają się znośne przy wspomnianym przez