Wpis z mikrobloga

#poznan #teczowyjacek #lewactwo #uber

http://epoznan.pl/news-news-71466-Poznan_korzystne_zmiany_dla_taksowek._Darmowe_parkowanie_w_SPP_i_na_kopertach_dla_samochodow_dostawczych

Tęczowy Jacek kontratakuje. Wasate Janusze z taryf maja swojego czlowieka...

Idealnie pokazuje jak ten typ nienawidzi kierowców:
"Mieszkańcy mają wybór w tym momencie: transport publiczny, transport taksówkowy, podróże piesze, rowerowe"

Zasrales cale miasto sciezkami rowerowymi, zakorkowales centrum. #poznanprzepraszazateczowegojacka
  • 18
@zaqwsxdsa

Ul Ratajczaka, 2 pasy ruchu od 3 maja do Browaru. Po zmianach, 1 pas i sciezka rowerowa. Przepustowość 2 pasow w tym miejscu byla ZNACZNIE wyższa. Teraz dzieki temu stoja ulice dookola Placu Wolności.

Tak, to nazywa sie "kosztem ruchu samochodowego".

A jezeli chodzi o nie wpuszczanie samochodow do centrum to co sie tak z tym #!$%@?. Niech zrobi to co zapowiadał, czyli szukany przy wszystkich wyjazdach do miasta. Albo niech
@dr-proktor: Obecny kształt urbanistyczny Poznania jest po prostu skrajnie niesprawiedliwy na korzyść kierowców i w tym JJ ma rację. Niestety, ale nieudolność z jaką wprowadzono zmiany na 27 Grudnia/św. Marcinie/Ratajczaka skompromitowały w oczach wielu mieszkańców projekt Tempo30. Nie widzę nic złego w tym, że facet stawia na komunikację rowerową - szczególnie w centrum miasta, gdzie po prostu śmierdzi przez auta, jest hałas i generalnie ludzie nie chcą spędzać czasu w towarzystwie
@zaqwsxdsa: ach no tak
To cię oświecę - żaden taki parking nie powstał, mimo że jacuś obiecał ich sporo. Muszę tłumaczyć jaki to ma wpływ na ruch samochodowy po wprowadzeniu super-ekstra-strefy "tempo 30" czy sam na to wpadniesz? Też unikam komunikacji jak ognia ale w ciągu ostatniego roku zdarzyło mi się niestety jechać ze dwa razy i żeby opisać jej funkcjonowanie wystarczą trzy słowa: działa jak gówno.
Wnioskuję że jeździsz rowerem.
Zasrales cale miasto sciezkami rowerowymi


@dr-proktor: xD Słusznie uspokoił ruch na trzech uliczkach w centrum, ale widać, że ci co mają przyspawaną dupę do samochodu mają też jakiś problem z postrzeganiem rzeczywistości.

To jest efekt wiecznego robienia wszystkiego tylko i wyłącznie pod kierowców - od ponad 25 lat wszystko co w Polsce robiono to tylko i wyłącznie, żeby kierowcom było lepiej - kosztem rowerzystów, pieszych i transportu zbiorowego. Kierowcy w tym
@zaqwsxdsa: To Ci powiem że MPK w Poznaniu działa kijowo ;)
Fajnie jest uspokajać ruch aut w centrum tylko trzeba robić to z głową - wkleję fragment mojego komentarza z podobnej dyskusji.

Może warto zastanowić się co robić żeby ograniczyć przyrost aut w Poznaniu? Tylko co zrobiono do tej pory w tym kierunku?
Gdzie są te obiecane parkingi park&ride? Mówi się o nich w Poznaniu od kilku lat (pierwsze zapowiedzi były