Wpis z mikrobloga

Mirki, jak można spędzić fajnie czas z dziewczyną, nie wydając przy tym fortuny? Opcje typu razem w pokoju (np. oglądając film albo coś innego razem) odpadają, bo nie mamy takiej możliwości. Kino nie jest aż tak drogą opcją, ale co poza tym?
#podrywajzwykopem
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Sofa Słabe w c--j to było. Nie każdego stać by móc wydawać grube setki, można zaimponować kobiecie na inne sposoby, choć jak widać nie wszystkich to dotyczy.
  • Odpowiedz
@Davidvia0: Zainwestuj w karty, planszówki itd.Gry na długie wieczorne godziny z dala od TV, komputerów itd.

Jednorazowy wydatek, a starcza na całe życie :P

O, i nie określiłeś się co to znaczy fortuna dla Ciebie.
Ale skoro twierdzisz, że kino nie jest aż taką drogą opcją, to mniemam, że twój budżet jest mocno ograniczony.
  • Odpowiedz
@TaoHosts: Sprawa jest trudniejsza, bo jestem w UK studentem. A jak wiadomo student ma ograniczony budżet, prawdopodobnie do 2 tyg zacznę trochę pracować weekendowo, ale to nie będą żadne kokosy. No, niestety jest mocno ograniczony. Ale zamieram cały grudzień pracować na pełen etat, więc coś tam odłożę pewnie.
@Rolkam: Byliśmy kilka razy na "kawie" (tylko ja i ona), zwykłych spotkaniach przy bilardzie (z dwoma koleżankami) no i raz
  • Odpowiedz
@Davidvia0: z takimi pierwszymi wyjsciami to trudniej bo trzeba trafic w zainteresowania dziewczyny.
Jak dla mnie swietna opcja sa spacery po ogrodach botanicznych, ciekawe wystawy sztuki (zazwyczaj wstep po pare £), mozna isc na p--o, zoo, mozecie pogotowac razem, ja U siebie mam fajna opcje nocnego zwiedzania miasta za pare funciakow z ciekawym przewodnikiem.
Celuj w cos blisko twojej chatki (bo jak bedzie deszcz i zimno to zaproponujesz herbatke( ͡
  • Odpowiedz