Wpis z mikrobloga

Dziś 3 dzień od uruchomienia aler.to ([wpis sprzed 3 dni]((http://www.wykop.pl/wpis/20320161/mirki-wlasciciele-sklepow-internetowych-mnie-niena/))) a czterem użytkownikom udało się już upolować przeceny.

Jedna osoba trafiła na przecenę telefonu na Banggood, drugiej osobie trafiła się obniżka ceny karty graficznej na morele.net, trzeciej elektronika na aliexpress ale największa przecenę (o 75%) trafiła osoba polująca grę Stronghold Crusaider na steam. Trafić na 75% przecenę dzień po dodaniu monitoringu to jak wygrać z rakiem ( ͡° ͜ʖ ͡°).

Dodałem opcję filtrowania alertów po źródle. Opcja pojawia się osobom, które mają alerty z co najmniej dwóch sklepów. Niestety nie znam się na frontendzie, na razie nie mam pomysłów na poprawę warstwy wizualnej aler.to.

Paczka nowych sklepów, które zostały dodane od wczoraj:
- gearbest.com #gearbest
- mediamarkt.pl
- emag.pl
- komputronig.pl
- answear.com
- bytom.com.pl
- prochnik.pl
- wearmedicine.com
- leroymerlin.pl
- aptekagemini.pl

Do końca tygodnia postaram się wygospodarować czas aby uaktywnić roczne konta premium mireczkom, którzy zgłosili się do mnie po premium pomiędzy północą a 7 rano. Jest was ponad 100, więc to chwilę zajmie, po wszystkim powiadomię was mailem.

Jeżeli jesteście zainteresowani informacjami o tworzeniu aplikacji internetowych w #python i #django to mogę przygotować dla was mini-poradnik z wskazówkami od czego zacząć. Od jakiegoś czasu tworzą aplikacje wyłącznie w pythonie, przez wiele lat dłubałem w PHP ale całkowicie porzuciłem ten język.

#alerto

PS. Na zrzucie ekranu jest moje konto, zakończony alert dodałem ręcznie.
thecar - Dziś 3 dzień od uruchomienia aler.to (wpis sprzed 3 dni)) a czterem użytkown...

źródło: comment_krLGmUFezPdSyr1QvVopYrcwGdp3sUNE.jpg

Pobierz

Jesteś zainteresowany poradnikiem o tworzeniu aplikacji internetowych w pythonie i Django?

  • Tak 77.5% (62)
  • Nie 22.5% (18)

Oddanych głosów: 80

  • 13