Wpis z mikrobloga

@Renegat16: co się stało, że "słabo" oceniasz nasze burgery? Mamy mnóstwo zadowolonych gości zarówno odwiedzających lokal jak i zamawiających z dostawą, działamy już 4 rok w tym samym miejscu i bardzo nas zaniepokoiła Twoja opinia. Być może coś się stało co mieć miejsca nie powinno. Będziemy wdzięczny jak odezwiesz się do nas na kontakt@7street.pl i napiszesz nam co poszło nie tak i co moglibyśmy zrobić inaczej.
Będziemy bardzo wdzięczni jak
  • Odpowiedz
@7Street: Żebyście do końca zrozumieli kontekst mojego wpisu, odsyłam do posta który go spowodował:
http://www.wykop.pl/wpis/20346921/#comment-72752101
Osobiście oceniam waszą restaurację bardzo wysoko, regularnie zamawiam tam burgery i z tego co widzę, to rozwijacie się non stop (co mnie osobiście cieszy). Po prostu kierując się opinią użytkownika z zalinkowanej wiadomości chciałem poznać jego opinię dotyczącą dobrego burgera i po prostu spróbować czegoś innego :)
  • Odpowiedz