Wpis z mikrobloga

#allegro #buty #prawo #reklamacja
cześć Mirki, jest tu może ktoś mający jakieś doświadczenia z firmą eoryginalne?
konto na allegro: eoryginalne_hurt (link: http://allegro.pl/show_user.php?uid=41701850 )
Po adresie sklepu (Bydgoszcz, Łomżyńska 42 / lub oddział na Bronikowskiego 31) wnioskuję że sprzedawca posiada również inne konta i podobnej nazwie (eoryginalne, EO-hurtownia) oraz stronę internetową: http://www.eoryginalne.pl/

Do sedna :) kupiłam u nich buty firmy adidas, które zepsuły się (odeszła podeszwa) po całych 6 DNIACH (sic!) użytkowania. wysłałam na reklamacje - uznana, buty rzekomo naprawione, jednak podeszwa dalej odchodzi. składam kolejną reklamacje i żądam zwrotu gotówki - po dwóch tygodniach puka kurier z butami "naprawionymi" kolejny raz, tym razem - dla odmiany- podeszwa przyklejona, jednak buty zabrudzone klejem -.-

Szukam osoby, która miała podobne problemy i udało jej jakoś pozytywnie rozwiązać sprawę (może ma jakieś dobre rady jak postępować z firmą) lub osób oszukiwanych przez nich w podobny sposób - jeśli sprawa będzie musiała wylądować w sądzie może zbiorowo będzie łatwiej domagać się swoich praw??
Jednocześnie chciałam przestrzec przed tą firmą. Lepiej dołożyć 20zł i mieć spokój :)
  • 8
  • Odpowiedz
@aureus1: no powiem ci to jest gruby sprzedawca, nie powinnaś mieć problemu z egzekwowaniem swoich praw.

Wysyłasz sprzedawcy odstąpienie od umowy na mocy rękojmii, żądasz zwrotu wpłaconych pieniędzy oraz zwrotu za przesyłkę zwrotną gdy będziesz odsyłać buty. Jeżeli będzie kręcić albo się uchylać wysyłasz przedsądowe wezwanie, a potem ewentualnie na policję

https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/
KaznodziejaNowejEry - @aureus1: no powiem ci to jest gruby sprzedawca, nie powinnaś m...

źródło: comment_6KevGw9YIkbxljAIxVlROrScmt2Jb671.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz