Wpis z mikrobloga

Mirki, potrzebuję wsparcia. Teście zamówili kanapę w sklepie stacjonarnym Agatameble. Zamówili brązową. Dostali śliwkową. Salon nie przyjmuje reklamacji ponieważ kolor odpowiada produktowi na zamówieniu, ale na zamówieniu nie ma napisane Kanapa w kolorze takim i takim tylko Kanapa, model nr: XXXX i nic nie wskazuje na to, że to jest zły kolor, ze to jest jakikolwiek kolor. Jak ugryźć temat? Ktoś coś poradzi?

#prawo #reklamacje #poradyprawne #agatameble
  • 9
  • Odpowiedz
@MarianoaItaliano: Chyba było zapłacone z góry. Nie rozwiązuje to problemu. Starsi ludzie, zdenerwowali się. Kanapa stoi w domu. Pojechali złożyć reklamację, ale oczywiście wciskają im kit, że na pewno zamówili śliwkową, a teraz po prostu im się nie podoba.
  • Odpowiedz
@MarianoaItaliano: Tutaj jak byk jest kejs, że laska, która wprowadzała zamówienie pomyliła się i pewnie kliknęła zły produkt, a teraz zganiają winę na klienta bo się pod tym podpisał - a skąd niby klient ma wiedzieć pod czym się podpisuje jak produkt jest opisany numerem seryjnym.
  • Odpowiedz