Wpis z mikrobloga

@ZespolmBanku:
No i pięknie, no i zajebiście.
Wasz wpłatomat zeżarł mi hajs, na infolinii powiedzieliście, że 7 dni na reklamację i co dziś dostałem, klasyka w wykonaniu mBanku:

Dzień dobry,


analizujemy kwestionowaną przez Panią transakcję. O jej wynikach poinformujemy w odrębnej korespondencji, w terminie do 30 dni od daty złożenia reklamacji.


Jeśli w wyniku weryfikacji okaże się, że reklamacja była zasadna w pełnej reklamowanej kwocie, to zakończymy ją pozytywnie a środki zwrócimy na Pani rachunek.



W imieniu zespołu mBanku

Monika Kaźmierczak

Konsultant


Co to ma #!$%@? znaczyć?
  • 9
Rozumiem twoje rozgoryczenie ale pewnych procedur nie przeskoczysz.


@NH35: Nie no ale sorry, na infolinii w dzień zdarzenia mówią 7, teraz #!$%@? 30.
Musiałem się zapożyczyć u znajomego, bo opłacałem szkołę i co teraz powiem?
"Sorry brachu, ale mBank ma mnie w dupie i musisz poczekać 3 tygodnie więcej na swoją kasę?"
@loczyn: reklamacje, które związane są ze środkami klientów staramy się rozpatrywać jak najszybciej tj.: 7 dni. Jednak standardowy termin jest do 30 dni. Przy błędnie zrealizowanej wpłacie często konieczny jest kontakt z właścicielem wpłatomatu tj.: Euronet, który z pewnością ma również swoje procedury względem reklamacji. Prosimy o cierpliwość.

Pozdrawiamy,

Zespół mBanku

Zapraszamy do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące naszej oferty.
reklamacje, które związane są ze środkami klientów staramy się rozpatrywać jak najszybciej tj.: 7 dni.


@ZespolmBanku: Nie no sorry, mam was nagrywać? 4 razy dzwoniłem, 4 razy powiedziano mi 7 #!$%@? #!$%@? dni, a nie 30.
Dlaczego zostałem okłamany przez telefon i to cztero-krotnie?
Prosimy o cierpliwość.


@ZespolmBanku: Jaką #!$%@? cierpliwość. Człowiek wpłaca pieniądze na swoje konto.
Fart, że mam na życie, a co gdyby to była moja wypłata, to za co bym opłacił #!$%@? mieszkanie i jedzenie?
@ZespolmBanku: Jeśli nie dostanę na konto w ciągu 7 dni tych pieniędzy tak jak obiecaliście czterokrotnie, to przyrzekam, że zmarnuje mnóstwo mojego czasu żeby wam uprzykrzyć życie i żeby zrezygnowało z was jak najwięcej klientów.