@Wychwalany: @mistralektablet: w GA jak mi nie zalicza, to kontakt z supportem i w przeciągu 2-5 dni (zależy jak odczytają wiadomość i czy ewentualne dodatkowe tłumaczenia/screeny potrzebne) mam kasę na koncie i to nie w pending, a w current. Dopóki TC nie będzie miało podobnego supportu, to nie zamierzam zmieniać.
@Marcinnx: do tej pory GA działało u mnie podobnie jak piszesz jesli chodzi o support przy nienaliczaniu cashbacku. Wczoraj wieczorem był problem z logowaniem wiec stwierdzilem ze przetestuje topcashback. Kwoty niewielkie wiec duzo nie stracilem.
@Wychwalany @Dezynwoltura sądzę, ze to wina gorszej technologi TC - po wejściu na stronę przez TC brak jakiegokolwiek parametru w linku czego nie można powiedzieć o GA
@Dezynwoltura: @trollasek: @Marcinnx: @JcL: zrobiłem podobny test na GA. Po przejsciu z GA zrobilem 5 zamowien. Zaliczylo jedno. Powtorzylem to 4 razy i za kazdym razem naliczalo jedno. Support powiedział, że za każdym razem trzeba przechodzić przez GA. Kasy chyba nie dodadza do konta, bo kontakt sie urwał. Może dlatego, że nie oddałem im podwójnej wypłaty środków. Nie oddaję bo w pending mam wiecej wiec niedługo z kwoty
@Wychwalany u mnie było każde zamówienie robione w oddzielnej sesji i to z różnymi przerwami czasowymi (snap upy, normalne zakupy czy cut price) a nie tak jak u Ciebie. W dodatku cześć robiona w trybie incognito z tego co pamiętam... W związku z tym u mnie powinni naliczyć z większym prawdopodobieństwem niż Tobie ;) A tu dupa...
( ͡° ʖ̯ ͡°)
@mistralektablet: z GA taką kolejność sprawdze nastepnym razem
/done
@Dezynwoltura sądzę, ze to wina gorszej technologi TC - po wejściu na stronę przez TC brak jakiegokolwiek parametru w linku czego nie można powiedzieć o GA
Mogłeś oddać im kasę skoro prosili ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@JcL: nie oddaje bo zaraz przyznaja mi świeżą kase i bilans sie wyrówna, a na PP nie miałem już dolarów
Dostałem od nich kolejną odpowiedź po kilku dniach (nic do tego czasu do nich nie pisałem):
Przelali kasę. Spoko z nich ziomki, bo nawet nie starałem się o ten cash back.