Wpis z mikrobloga

@Wychwalany: @mistralektablet: w GA jak mi nie zalicza, to kontakt z supportem i w przeciągu 2-5 dni (zależy jak odczytają wiadomość i czy ewentualne dodatkowe tłumaczenia/screeny potrzebne) mam kasę na koncie i to nie w pending, a w current. Dopóki TC nie będzie miało podobnego supportu, to nie zamierzam zmieniać.
@Marcinnx: do tej pory GA działało u mnie podobnie jak piszesz jesli chodzi o support przy nienaliczaniu cashbacku. Wczoraj wieczorem był problem z logowaniem wiec stwierdzilem ze przetestuje topcashback. Kwoty niewielkie wiec duzo nie stracilem.
@Dezynwoltura: @trollasek: @Marcinnx: @JcL: zrobiłem podobny test na GA. Po przejsciu z GA zrobilem 5 zamowien. Zaliczylo jedno. Powtorzylem to 4 razy i za kazdym razem naliczalo jedno. Support powiedział, że za każdym razem trzeba przechodzić przez GA. Kasy chyba nie dodadza do konta, bo kontakt sie urwał. Może dlatego, że nie oddałem im podwójnej wypłaty środków. Nie oddaję bo w pending mam wiecej wiec niedługo z kwoty
źródło: comment_NWv6ezbAX1QiJxrH3u83KZmRyYkTTFEr.jpg
@Wychwalany u mnie było każde zamówienie robione w oddzielnej sesji i to z różnymi przerwami czasowymi (snap upy, normalne zakupy czy cut price) a nie tak jak u Ciebie. W dodatku cześć robiona w trybie incognito z tego co pamiętam... W związku z tym u mnie powinni naliczyć z większym prawdopodobieństwem niż Tobie ;) A tu dupa...
@Dezynwoltura: @trollasek: @Marcinnx: @JcL:

zrobiłem podobny test na GA.


Dostałem od nich kolejną odpowiedź po kilku dniach (nic do tego czasu do nich nie pisałem):

You do need to revisit Giving Assistant each time you make a new purchase. I will go ahead and credit your account with the missing cash back


Przelali kasę. Spoko z nich ziomki, bo nawet nie starałem się o ten cash back.