Wpis z mikrobloga

@kma1987: no to nie kumam. Wysłałem maila (rejestracja@uks.com.pl) z opisem problemu i z prośbą o wyznaczenie terminu. Odpisała babeczka, że chce PESEL i pyta czy byłem już tutaj pacjentem. Odpisałem, że PESEL podam przy wizycie i, że pacjentem nie byłem. Oddzwoniła i mówi, że wobec tego, że nie byłem tam pacjentem i nic o mnie nie wiedzą, to muszę iść do ich dyżurnego stomatologa na wizytę (termin marzec 2017), on mi
  • Odpowiedz
@dzyndzla może oni mają jakieś swoje dziwne wytyczne, ale normalnie nie potrzebujesz skierowania. Jeśli nie zależy Ci konkretnie na tym miejscu to idź np do WPS na Batorego, albo do VipDent na Dobrego Pasterza, wyrywają na NFZ
  • Odpowiedz
@kma1987: po tym co napisałeś postanowiłem tam zadzwonić, ale dostałem takie samo info - najpierw dentysta dyżurny, potem chirurg. I w takim trybie chirurg dopiero w czerwcu (wtf?). Ewentualnie skierowanie, co ciekawe, skierowanie nie musi być od dentysty, może być od dowolnego lekarza np. internisty ( ͡° ͜ʖ ͡°) Pewnie jest tak, jak piszesz, dwie wizyty - więcej kasy. Nie wiem jak rozliczają skierowania, ale pewnie mają
  • Odpowiedz
@dzyndzla: aktualnie pracuję w Poradni Chirurgi Stomatologicznej w Szpitalu Wojskowym i jeśli nie jest to usunięcie skomplikowanej ósemki, to przyjmujemy od ręki z bólem lub można się umówić na (nieodległy) termin ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@dzyndzla: na stomatologię jest +48 12 63 08 301.
@agaja: ja dopiero zaczęłam staż, pozdrawiam! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Nie znam niestety dokładnych terminów, ale chyba nie ma dużych kolejek.
  • Odpowiedz