Wpis z mikrobloga

Tak mnie wciągnęło wczoraj to renderowanie, że dzisiaj od rana ustawiłem kolejną scenkę. Tym razem na warsztat poszedł Lotus Evora GTC w malowaniu @skethoo z naszej ligi #acleague. Obiekt tak jak poprzednio zaimportowany i przekonwertowany do 3DMaxa z gry #assettocorsa. Tym razem ze względu na ilość źródeł światła rendering trwał znacznie dłużej, około 4 godzin.

#grafikakomputerowa #grafika3d #tworczoscwlasna #simracing #motoryzacja #carboners
Pobierz
źródło: comment_z1Sum1sfolWeljs0ZvpG3WrFLaI0ySu6.jpg
  • 28
Imho nie wiem vzy te linie to dobry pomysl. Przez nie brakuje focal pointu, bo maja silniejszy kontrast niz samochod. Przez co ten ostatni staje sie malo istotnym ciemnym konturem
Moznaby tez pobawic sie z jasnoscia tych kabli na podlodze
No i kable mogły by pewnie mocniej, bardziej neonowo świecić, może dały by jeszcze odrobinę błękitu na dół karoserii


@RealAKP: To zawsze można podbić w compo :P
@DefinitelyNoOne: Pierwszy szum to jest szum VRaya z generowania map fotonowych i miękkich odbić. Na to jest nałożony szum fotograficzny, żeby przykryć miejsca szumiące przez niedoskonałości renderingu i ujednolicić całość. W postprocessingu oprócz szumu zostało dodane również winietowanie i split-toning.