Wpis z mikrobloga

A jak dziś wygląda internet w #orange?

a no tak:

Tracing route to reddit.com [151.101.129.140]

over a maximum of 30 hops:

0 MartinPC [192.168.1.11]
1 FUNBOX [192.168.1.1]
2 192.0.0.1
3 war-r1.tpnet.pl [195.205.0.225]
4 war-b2-link.telia.net [213.248.89.85]
5 ffm-bb3-link.telia.net [213.155.134.214]
6 ffm-b1-link.telia.net [62.115.141.241]
7 * * *

Computing statistics for 150 seconds...

Source to Here This Node/Link

Hop RTT Lost/Sent = Pct Lost/Sent = Pct Address

0 MartinPC [192.168.1.11]
0/ 100 = 0% |
1 0ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% FUNBOX [192.168.1.1]
7/ 100 = 7% |
2 160ms 7/ 100 = 7% 0/ 100 = 0% 192.0.0.1
0/ 100 = 0% |
3 125ms 11/ 100 = 11% 4/ 100 = 4% war-r1.tpnet.pl [195.205.0.225]
0/ 100 = 0% |
4 262ms 7/ 100 = 7% 0/ 100 = 0% war-b2-link.telia.net [213.248.89.

85]

8/ 100 = 8% |
5 273ms 19/ 100 = 19% 4/ 100 = 4% ffm-bb3-link.telia.net [213.155.13

4.214]

0/ 100 = 0% |
6 282ms 15/ 100 = 15% 0/ 100 = 0% ffm-b1-link.telia.net [62.115.141.

241]


oraz tak jak na zdjęciu.

@OrangeEkspert, ile razy trzeba do was zgłaszać, żebyście uznali problem? na DSL przyznaliście mi rację po 3 miesiącach, że u was jest problem. A na światłowód ile mam czekać by działał/uznalibyście reklamacje?

Ah, no tak, znów przyślecie techników. Odpali swojego kompa, włączy wp.pl - widzi pan? internet działa, nie ma podstaw do reklamacji. do widzenia.

no właśnie, wp:

Tracing route to wp.pl [212.77.98.9]

over a maximum of 30 hops:

0 MartinPC [192.168.1.11]
1 FUNBOX [192.168.1.1]
2 192.0.0.1
3 war-r1.tpnet.pl [195.205.0.225]
4 80.50.123.52
5 www.wp.pl [212.77.98.9]

Computing statistics for 125 seconds...

Source to Here This Node/Link

Hop RTT Lost/Sent = Pct Lost/Sent = Pct Address

0 MartinPC [192.168.1.11]
0/ 100 = 0% |
1 0ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% FUNBOX [192.168.1.1]
6/ 100 = 6% |
2 177ms 10/ 100 = 10% 4/ 100 = 4% 192.0.0.1
0/ 100 = 0% |
3 145ms 10/ 100 = 10% 4/ 100 = 4% war-r1.tpnet.pl [195.205.0.225]
0/ 100 = 0% |
4 268ms 6/ 100 = 6% 0/ 100 = 0% 80.50.123.52
5/ 100 = 5% |
5 269ms 11/ 100 = 11% 0/ 100 = 0% www.wp.pl [212.77.98.9]

Trace complete.


#internet #csgo #cotozagowno
Madin5 - A jak dziś wygląda internet w #orange?

a no tak:

 Tracing route to redd...

źródło: comment_MUuOiI6xCMC21KXTfxNJG4M9rRmUsPjA.jpg

Pobierz
  • 17
@Perlo: No wiem. Ale może, kogoś zniechęcę do tej firmy, albo jak zobaczą ilość tych zgłoszeń to coś z tym zrobią.

...

Na co ja liczę ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@OrangeEkspert: a czy dzisiaj ktos sie zjawi i odezwie do mnie w tej sprawie? Bo jesli nie, to zabierajcie ten sprzet od razu, bede siedzial na internecie mobilnym bo ile nerwow i "pań lekkich obyczajow" rzucanych na lewo i prawo mnie wczoraj kosztowalo to glowa mala. Ten internet to kpina. 30%-40% utraty pakietow (frankfurt opentransit), 300ms-600ms ping. Super swiatlowod 300mb/s, kiedy musze przepinac sie na internet mobliny bo nic nie dziala.
@OrangeEkspert: Czyli rozumiem, że jeśli nie chcę mieć już więcej problemów, to muszę dzisiaj zerwać z wami umowę? za kilka dni to już będzie po 14 dniach możliwości zerwania umowy. Czy po tym terminie, jeśli uznacie problem to będę mógł zerwać z wami umowę bez ponoszenia kosztów?

Czy po prostu, zrobić to już dziś?
@Madin5: możliwość odstąpienia od umowy jest w ciągu 14 dni. Zerwanie umowy bez ponoszenia kosztów jest możliwe w sytuacji, kiedy technik potwierdzi brak możliwości technicznych działania usługi z przyczyn leżących po stronie Orange.
@OrangeEkspert: Kiedy technik potwierdzi brak możliwości technicznych?
Jeśli technik taki jak już u mnie był, czyli 2 leśnych dziadków co nie wiedzieli co robią, lub innych 2 co chcieli łapówki... to ja dziękuje. Dostajecie ode mnie na tacy, gdzie leży problem, a wy dalej tylko unikacie prostej odpowiedzi. Wystarczyło by powiedzieć - Panie Madin5, potwierdzamy, że problem leży po naszej stronie, znamy problem, robimy wszystko co w naszej mocy, by usunąć
@OrangeEkspert: Chwila chwila... właśnie zadzwoniłem do opiekuna, on podał mój numer do waszego działu technicznego. stamtąd dowiedziałem się, że wszystkie moje zgłoszenia są nieaktywne, że "jakiś błąd" się wkradł.
Z wami idzie osiwieć.
@OrangeEkspert: technicy mieli do mnie przyjść wczoraj wieczorem, lub dzisiaj, co bym jeszcze się zastanowił nad orange, bym nie zrywał umowy. nikt się ze mną nawet nie skontaktował... rozumiem, że to na tyle z waszej strony? Wiecie coś na ten temat? czy po prostu przejść się do salonu, i zwrócić wam ten sprzęt?
@OrangeEkspert: Rozmowa z 10.10.2016
Orange - Umówię wstępnie na dziś wieczór techników, oni zadzwonią i ustali pan z nimi godziny (jeśli nie uda się załatwić tego dnia)

Nikt nie zadzwonił. Dziś zadzwoniłem na infolinię - technicy ustalili termin na 18.10

To ja już nie wiem. Kłamiecie, czy jak? To już 3 raz jak nikt nie przychodzi.