Wpis z mikrobloga

http://www.wykop.pl/wpis/19893201/#comment-71016779 przekleję w ramach zabezpeiczenia przed skasowaniem mojego wpisu po zaoraniu moje podsumowanie rozmowy z niedouczony pisowcem/zwolennikiem dręczenia kobiet/fanatykiem religijnym/czymkolwiek @Brzytwa_Ockhama

> Nie będzie tylu prokuratorów do każdej aborcji.

@Brzytwa_Ockhama: LOL, czyli popierasz chore i złe prawo, bo i tak zakładasz, że nie będzie działać? No to ciebie >rozczaruję, brak sił przerobowych w prokuraturze nie skutkuje umorzeniem postępowania, tylko jego przewlekłością.

100% logiki pisowskiej.

>Trochę rozsądku.

@Brzytwa_Ockhama: Dużo rozsądku to by się przydało tym od zaostrzania prawa antyaborcyjnego.

http://www.stopaborcji.pl/wp-content/uploads/2016/03/projekt_2016.pdf

@Brzytwa_Ockhama: Czytałem to gówno, i w przeciwieństwie do ciebie ja jestem prawnikiem, i je zrozumiałem.

>skończ mnie obrażać

@Brzytwa_Ockhama: Sam siebie obrażasz wypowiadając się na tematy, których nie rozumiesz.

Czaicie? Oni (bo to się tyczy większości ludzi tego sortu...) NIE ROZUMIEJĄ jak działa coś tak prostego, jak prawo karne. Zwolenników dręczenia kobiet (*o przepraszam, "ratowania płodów z acefalią") generalnie nie mam za ludzi bystrych, ale żeby nie zrozumieć, ze gdy 1) czyn X zostanie spenalizowany i 2) jest ścigany z urzędu a 3) stosowne organa powezmą wiadomośc o możliwości popełnienia tego czynu, to MUSI podjąć postępowanie.

Zapytałem się jeszcze tego ziomka, "wcale nie pisowca", czy wie czym się różni "nie podlega karze" od "nie popełnia przestępstwa" - o ile zakład, że się obrazi o jakiś losowy powód i nie odpowie?

#aborcja #czarnyprotest
  • 6
@OldFuckinPyroRex: Po pierwsze, strasznie manipulujesz. Matka dziecka poczętego nie podlega prawu karnie więc de facto nie będzie miała spotkania z prokuratorem. De iure trudno to stwierdzić bo ustawa tego nie determinuje, zresztą nie ośmieszaj się jakimiś poglądami a priori typu:
- generialnie nie mam ich za ludzi bystrych