Wpis z mikrobloga

Mirki bijcie brawo dla #renault. Ktoś pomyślał w końcu i można żarówki w samochodzie wymienić na pełnym luzie bez cięcia palców jakimiś z-------i drucikami, na slepo i bez rozbierania połowy auta... Wymiana żarówki to czysta przyjemność w koncu :) #motoryzacja #samochody
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Norskee: Mam Megane III, nie wiem jak było wcześniej. Teraz jes zajebiaszczo. wyciąga się całą lampę i wszytko się na luzie robi. Nawe narzędzie dali :)
@ScaRRyMaN: to biję brawo też dla VW :)
  • Odpowiedz
@frusio: najlepsza i tak była wymiana przez nadkole xD
@Norskee: nie lubię vw ale doceniam, że wcześniej na to wpadli.

Chodź najłatwiej i tak wymienia się żarówki w takim Cabstarze, kabina do góry i wszystko na wierzchu ( ͡ ͜ʖ ͡)
  • Odpowiedz
@ScaRRyMaN: co to znaczy, że wcześniej na to wpadli. Takie rozwiązania były już milion lat temu, czy to wyjęcie całej lampy czy po prostu dobry dostęp od tyłu, ale później marki zaczęły cisnąć żeby nawet żarówkę w ASO wymieniać, ale chyba się okazało, że to więcej przeszkadza niż pomaga i i zaczęli od tego odchodzić
Przykładem właśnie jest taki Modus, który przed liftem..a zresztą

"Wymiana zarówek reflektorów w Modusie- banalnie proste!
-odkręcamy srubki mocujące plastykowe nadkola przednie z przodu
-odchylamy trochę te nadkola plastykowe aby dojść do srub mocujących zderzak przedni mniej więcej w tym samym miejscu co poprzednie i odkręcamy po jednej z
  • Odpowiedz
@rhel: ee tam, wystarczy lampę odkręcić ;)

@Norskee: Modus jest pro po tym względem. O VW chodziło mi głównie o skale rozwiązania (przy jednoczesnym skomplikowaniu u konkurentów). Fakt, że najlepiej, jak nic nie trzeba demontować i jest miejsce od tyłu. Taki Sportage II ma genialny dostęp do wymiany H4, ale postojówki bez poluzowania lampy nie da rady. Albo cienkie, długie palce.

@frusio: W megance raz wymieniałem,
  • Odpowiedz