Wpis z mikrobloga

Cześć Mirki i Mirabelki,

w czerwcu tego roku odpaliliśmy Carly.pl - bezpłatne narzędzie, za pomocą którego możecie otrzymać najkorzystniejsze oferty na zakup nowej Skody.

Chcemy przywitać się z Wami oraz oczywiście rozpromować trochę naszą platformę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Z tej okazji mamy dla Was małe #rozdajo . Wśród plusujących rozlosujemy 3 płyty "Muzyka na drogę" od Sony Music Poland.

Plusujemy do niedzieli (2.10) do 20:00
Zielonki nie biorą udziału ( ͡° ͜ʖ ͡°)

O co chodzi w carly.pl?
1. Konfigurujesz swoją wymarzoną Skodę
2. W przeciągu 96h otrzymujesz oferty od Dealerów, które uwzględniają maksymalny rabat, jaki możesz otrzymać.
3. Wybierasz najkorzystniejszą ofertę i cieszysz się nową furą

Nasz serwis: http://carly.pl
oraz profil na Facebooku: https://www.facebook.com/plcarly/

#zadarmo
Pobierz Carly_pl - Cześć Mirki i Mirabelki, 

w czerwcu tego roku odpaliliśmy Carly.pl - be...
źródło: comment_VriwBHTdFRw54yxYENNvUbNgc1e1QHL5.jpg
  • 25
@Wieri: Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym koszty pozyskania Klienta są tak duże, że koszt straconego (w przypadku braku zakupu) czasu jest tutaj marginalny. W salonie zawsze jest kilku (w dużych nawet kilkunastu) sprzedawców, którzy mogą odpowiadać na zapytania pochodzące od klientów internetowych.

Oferta musi być na tyle konkretna, aby ściągnąć uwagę Klienta, jeżeli przykładowo klient dostaje 5 ofert z czego 3 oferują podobny rabat, np. -10.000zł, a pozostałe 2 na poziomie 500zł