Wpis z mikrobloga

Cześć Mirki i Mirabelki,

w czerwcu tego roku odpaliliśmy Carly.pl - bezpłatne narzędzie, za pomocą którego możecie otrzymać najkorzystniejsze oferty na zakup nowej Skody.

Chcemy przywitać się z Wami oraz oczywiście rozpromować trochę naszą platformę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Z tej okazji mamy dla Was małe #rozdajo . Wśród plusujących rozlosujemy 3 płyty "Muzyka na drogę" od Sony Music Poland.

Plusujemy do niedzieli (2.10) do 20:00
Zielonki nie biorą udziału ( ͡° ͜ʖ ͡°)

O co chodzi w carly.pl?
1. Konfigurujesz swoją wymarzoną Skodę
2. W przeciągu 96h otrzymujesz oferty od Dealerów, które uwzględniają maksymalny rabat, jaki możesz otrzymać.
3. Wybierasz najkorzystniejszą ofertę i cieszysz się nową furą

Nasz serwis: http://carly.pl
oraz profil na Facebooku: https://www.facebook.com/plcarly/

#zadarmo
Carly_pl - Cześć Mirki i Mirabelki, 

w czerwcu tego roku odpaliliśmy Carly.pl - be...

źródło: comment_VriwBHTdFRw54yxYENNvUbNgc1e1QHL5.jpg

Pobierz
  • 25
@Carly_pl: co do strony - brakuje wizualizacji w kliku miejscach. wybór modelu i w opcjach, dodatkowo w opcjach jest moge zaznaczyc dodatki dla opcji 3 drzwiowej mimo ze wcześniej wybrałem model 5 drzwiowy....
@Carly_pl @Atariauke

Na pierwszy rzut oka dla pojedynczego dealera jest to bardzo fajna opcja.
Na dłuższą metę sprowadza się to do zaostrzonej rywalizacji między dealerami. Klient ma platformę, która umożliwia bardzo szybkie wysłanie zapytania do wielu dealerów. Skutkiem tego jest zaostrzona konkurencja między salonami, co prowadzi do obniżenia cen i zmniejszenia zysku marginalnego - czyli sytuacja jest najkorzystniejsza dla dużych salonów. Wynika to z systemu rozliczania między importerem a dealerem. Na pojedynczej
@Wieri: System działa w taki sposób, że Dealer wystawiając swoją ofertę nie widzi co zaproponowała konkurencja. Przez to wysyła taką ofertę, która gwarantuje mu zadowalający poziom marży. Jeżeli sprzeda to dobrze, bo zarobi, jeżeli nie, to nie ponosi żadnych kosztów.
@Carly_pl: Domyślam się, że nie widzą. Więc albo będą na ślepo dawać wyższe rabaty, albo będą swoimi drogami dowiadywać się jakie rabaty dają inne salony.
Poniesionym kosztem jest stracony czas. Obróbka każdego zapytania zajmuje chwilę, a przy dużej popularności zapytań będzie dużo.
Ponadto każda oferta dealera musi być od razu "konkretna", bo rozumiem, że nie ma możliwości renegocjacji? W obecnej chwili klienci biorą oferty z 2-3 salonów (przyjnajmniej) i po kilka