Wpis z mikrobloga

@Pszesmiewca co tydzień przychodziły nam raporty uszkodzeń, trochę z dupy, bo byliśmy punktem startowym i jak paczka miała 2 przeładunki, gdzieś dalej i została zgłoszona reklamacja klienta, że towar #!$%@?, to wina była nasza. Ale kierownictwo dążyło do zmniejszenia liczy uszkodzeń i udało się. Towar "wrażliwy" szanowaliśmy.
@Oude_Geuze: @stahs: myślę, że to trochę przesadzone. Chciałbym z resztą zobaczyć jak wyglądały kartony wcześniej i czy to jest jedyna zmiana jaką zaprowadzono. Dużo zależy też od firmy kurierskiej/dostawcy bo są takie, w których telewizory czy komputery latają tak samo jak wszystko inne ( ͡º ͜ʖ͡º) Pracuję w logistyce i generalnie nikt się nie przejmuje - szczególnie w sortowni czy przeładunku - co jest w