Wpis z mikrobloga

Siemanko!
Uczę się #programowanie na własną rękę (front) . Korzystam z takich dobrodziejstw jak Codeacademy (Pro) i piszę własne podstawowe proste stronki.
Aktualnie pochłaniam SASS i podstawy Javascript. W HTML i CSS już ogarniam dość dobrze, bootstrapa uczę się na bieżąco przy projektach.
Wiem, że mógłbym robić więcej i planuję za jakiś czas przenieść się do #krakow, żeby dostać jakąś pracę. Ale nie mówię tu o pracy za wynagrodzenie.
Nie jestem studentem i nie uczę się nigdzie. Chciałbym po prostu przychodzić sobie do firmy i zobaczyć jak to wygląda, przy okazji ucząc się nowych rzeczy. Czy są tutaj ludzie, którzy byli w podobnej sytuacji?

• 18
@Filem00n no tak, ale dla obu stron to było korzystne, bo robiłem jakieś gównotaski a przy okazji bardzo dużo uczyłem się od bardziej doświadczonych. A skilla miałem na tyle ziemniaczanego że na pewno rynku nie psulem bo nie byłbym w stanie jeszcze wtedy samodzielnie pracować :-P
@zackson przeczytałem jakąś książkę o html i CSS i przerobiłem przykłady z niej, plus umiałem administrowac wordpressem bo tym się wcześniej zajmowałem między innymi.
@Xamox tam gdzie miałem praktyki zaproponowali jakoś poniżej 1500 na rękę, wysmialem ich i wróciłem do firmy gdzie adminowalem te wordpressy już jako frontend ze stawka 15/h na reke.
@christopher-globetrotter: kurde ja właśnie też zapieprzam w domu i się uczę, i się zastanawiam nad bezpłatnym stażem, jednak od października zaczynają mi się dzienne więc nie wiem czy pogodziłbym praktyki ze studiami. Zastanawiam się, czy jakaś firma mogłaby kogoś zatrudnić na staż ale nie o pełnym wymiarze godzin, czyli np tu dam radę przyjść na 2 godziny, tu posiedzę 6, tu mogę i więcej. Jakby ktoś ma/miał podobną sytuację z elastycznym