Wpis z mikrobloga

@psemcio: Potwory nie dochodzą do końca ściany. Jeśli użyjesz jednej apteczki stojąc na drugiej to użyją się oba (czyli np. jak ktoś chce użyć jedną apteczkę by wziąć druga, to zmarnuje obie).
Trochę bez sensu też zrobione są kody do danego poziomu. One powinny się pojawiać zawsze na początku a nie gdzieś na mapie, np. w 3 planszy z kosmitami, wystarczyłoby bym poszedł w zła stronę na początku i już bym
@Sinti: Potwory nie dochodzą bo na początku było bez broni i to nie dochodzenie robiło za bezpieczne miejsce, nie problem zmienić - będzie troszkę trudniej. Z apteczką bardzo trafna uwaga, nie wiem czy nie lepiej zrobić tak żeby mógł wziąć 2-3 ze sobą jeśli znajdzie, teraz jak ma 1 to ma zapchany "slot" i następnej nie weźmie. Co do kodów to w sumie tak miało być że pierwszy jest znaleźć łatwo
@psemcio: Co do obrazu to postaram się zwrócić uwagę jak następnym razem odpalę. Przypomniałem sobie jeszcze że zdobycie 3 "pistoletu" z rzędu nie zmienia koloru strzału. Czy tylko 2 pistolety się "stackują"? Czy trzeci pistolet też zwiększa dmg, tylko nie zmienia koloru pocisków?
@Sinti: Kurde, dobry jesteś, myślałem że nikt nie zauważy :-P. Pistolet będzie miał 2-3 tryby zależy od planszy, puki co są 2. Teraz to wygląda tak że mamy gdzieś na planszy 2-3 gnaty i nie ważne który znajdziemy pierwszy to mamy pistolet podstawowy i będzie się tuningował po znalezieniu następnego. Zrobiłem tak żeby uniknąć sytuacji że ktoś wie gdzie leży dobra giwera i od razu po nią leci, nie wiem czy
Mam pytanie do ludzi siedzących już w branży. Czy taki projekt wystarczy jako CV żeby szukać pracy w gamedevie (robiłem wszystko oprócz muzyki)? Nie posiadam wykształcenia (nie licząc technika informatyka z 10 lat temu), mam 30 lat i na co dzień jestem kamieniarzem co nie jest moją pasją więc po 30 urodzinach stwierdziłem że czas robić to co lubiłem za gówniaka a nie wypalać się zawodowo każdego dnia. W CV po prostu