Wpis z mikrobloga

@DancingJelly: daję sobie póki co z tym spokój, ponieważ więcej z tym roboty w porównaniu z ciepłym #!$%@?łkiem na etacie, a zyski są niestety mniejsze. W zasadzie tylko na "chwilę" dobiłem do hajsów porównywalnych z tymi z etatu, a od dłuższego czasu zyski systematycznie spadają. Stąd decyzja żeby zarobić trochę pewnego szmalu, a to co zrobiłem zostawić samemu sobie i zobaczyć co się będzie działo. Na pewno jakaś kasa z tego
@mut5000: Koniecznie wołaj jak zdecydujesz się na AMA. A jeśli się nie zdecydujesz to chociaż odblokuj PW, dopiero zaczynam i ciekawi mnie jak inne osoby radziły sobie z konkretnymi problemami. Zwłaszcza że nie korzystałeś z żadnego silnika/biblioteki, co jest teraz rzadkością. :)
@canto: 200 złotych za ilustrację (tło + kilka postaci). Tylko, że to był całkowity "noob" i dużo było poprawek, tłumaczeń. Sporo rzeczy poprawiałem sobie sam. Próbowałem współpracy z kilkoma osobami, ale głównie pracowałem z jedną. Na grafiki wydałem w sumie około 5k.
@leniwyjanuszbiznesu: różnie. Zdarzyła się aplikacja zrobiona 3 dni (zmiana grafik i "stylu"), a były i takie, nad którymi pracowałem 2-3 miesiące (ale raczej tyle to trwało ze względu
@mut5000: A czemu nie Unity czy Gamemaker? Nie ułatwiłoby Ci to życia?
Ja teraz coś tam sobie klepię w tym Unity i powiem Ci, że jest całkiem spoko i łatwo.
Wziąłem też tego bundla z gamemakerem, odpaliłem raz i do 2d wydaje się idealny.