@DancingJelly: daję sobie póki co z tym spokój, ponieważ więcej z tym roboty w porównaniu z ciepłym #!$%@?łkiem na etacie, a zyski są niestety mniejsze. W zasadzie tylko na "chwilę" dobiłem do hajsów porównywalnych z tymi z etatu, a od dłuższego czasu zyski systematycznie spadają. Stąd decyzja żeby zarobić trochę pewnego szmalu, a to co zrobiłem zostawić samemu sobie i zobaczyć co się będzie działo. Na pewno jakaś kasa z tego
@anfilo-pl: rozmawiałem z różowym i wymyślałem nowe projekty. Grafiki zamawiane od grafika. Żadnych unity, wszystko na zwykłych kontrolkach, bez żadnych bibliotek. Wszystko 2D.
@canto: w zasadzie tylko mikropłatności. Próbowałem modelu płatnych aplikacji, ale zyski z tego są marginalne. Powiedzmy, że najprostsze to puzzle, a najbardziej skomplikowane to endless runnery.
@canto: 200 złotych za ilustrację (tło + kilka postaci). Tylko, że to był całkowity "noob" i dużo było poprawek, tłumaczeń. Sporo rzeczy poprawiałem sobie sam. Próbowałem współpracy z kilkoma osobami, ale głównie pracowałem z jedną. Na grafiki wydałem w sumie około 5k. @leniwyjanuszbiznesu: różnie. Zdarzyła się aplikacja zrobiona 3 dni (zmiana grafik i "stylu"), a były i takie, nad którymi pracowałem 2-3 miesiące (ale raczej tyle to trwało ze względu
@canto: zaczynałem od całkowitych banałów i na początku nawet mi do głowy nie przyszło używanie jakiejś zewnętrznej biblioteki. Potem z projektu na projekt dodawałem nowe rzeczy. I jak przyszedł moment, że robiłem coś do czego mogłoby mi się przydać coś zewnętrznego, musiałem się zastanowić co z tego co już mam będę mógł użyć. No i wyszło mi, że nie ma sensu "tracić" czasu na naukę i portowanie "swoich starych rzeczy". Koniec
Zielono, bo nie chcę się ujawniać.
Trochę #gamedev
@leniwyjanuszbiznesu: różnie. Zdarzyła się aplikacja zrobiona 3 dni (zmiana grafik i "stylu"), a były i takie, nad którymi pracowałem 2-3 miesiące (ale raczej tyle to trwało ze względu