Wpis z mikrobloga

No co się w tym #orange #!$%@? to ja już nie wiem. Ile razy można składać reklamację na to samo? Jak to możliwe będąc w UE z daleka od morza, lotnisk itp wmawiaja klientowi że korzysta z neta w 5 strefie? Place co tydzień 15zl za pakiet neta w UE a oni mnie bezczelnie okradaja! Tracę pieniądze wydawaniajac na infolinię i jednego dnia od ręki dostaje zwrot kasy, a drugiego każą mi czekać aż reklamacja zostanie rozpatrzona? Jakim cudem jeden konsultant ma więcej uprawnień od drugiego i może zwrócić bezprawnie ukradzione pieniądze, a drugi już nie ma takiej możliwości? 15zl wywalone na połączenia i 55zl ukradzione przez te cudowną sieć. Moje #!$%@? sięga zenitu. Jak tylko wrócę do Polski będę musiała po 15 latach rozstać się ze złodziejami. Szkoda. A potem się dziwią, że mają niski NPS i klienci uciekają. Znam procedury i wiem, że jak się chce to można od ręki załatwić wszystko ale widocznie się komuś nie chciało. Pozdrawiam środkowym palcem te cudowna sieć.

#gorzkiezale
  • 8
@petrydz: no wiem, ale nóż mi się w kieszeni otwiera jak mnie po raz kolejny okradaja z kasy i kolejny raz na ponad 50zl. Mówię żeby zrobili jakieś zgłoszenie techniczne bo może problem z kartą ale jak głową w mur. Nienawidzilam pracy w Orange a teraz żałuję że tyle ludzi podpisało ze mną umowy przez te 5 lat. Każdego z nich bym dzisiaj przestrzegla ʘʘ
@girl_in_exile wszędzie jest bałagan, a to co Tobie niepoprawnie naliczyli oddadzą tak czy inaczej. Ja korzystam z usług Orange pomimo, że nie jestem w Detalu i jestem bardzo zadowolony ( ͡° ͜ʖ ͡°) znajomi też.
Będzie dobrze ( ͡ ͜ʖ ͡)
@petrydz: też byłam zadowolona przez 12at abonamentu. Poza jednym nieporozumieniem nie było problemów a odkąd przeszłam na kartę brak mi słów. Oddadzą jak ktoś normalny będzie rozpatrywać reklamację, jedną juz mi zamknęli negatywnie bo niby w 5 strefie korzystałam z neta po czym zatelefonowalam do nich gdy kolejny hajs mi zabrali i dziewczyna od ręki rozpatrzyla i zwróciła obie kwoty. Jak się chce to można ale widocznie nie każdy chce
@petrydz: widocznie tak, tylko powinni lepiej szkolić swoich ludzi ʘʘ sami sobie robią złą opinię bo skoro raz ktoś mógł to załatwić, a dzwonię drugi raz z tą samą sprawą i otrzymuje odpowiedź, że się nie da, a wiem, że się da to mnie krew zalewa ʘʘ
@girl_in_exile Niektorzy konsultanci nie moga rozpatrywac reklamacji fle i wszystko musza przekazywac na druga linie. Co do samego neta - 5 strefa czesto nalicza sie z powodu "roamingu na statku" - czy korzystasz z telefonu za granica w okolicach portów itede?
@devPie: nie korzystam ʘʘ wiem co to jest 5 strefa bo 5 lat w Orange pracowałam więc gdyby coś takiego miało miejsce nie bawiłam się pisanie reklamacji i wydzwanianie do boku bo nie śpię na pieniądzach. Dla mnie to zwyczajna kradzież bo to się dzieje, a każdym razem kiedy przekraczam belgijska granice niezależnie czy od strony francuskiej, czy niemieckiej bo to już miało miejsce 3 razy