Wpis z mikrobloga

Dzień dobry! Dzisiaj w DigitalWorkshops duża paczka materiałów motoryzacyjnych dla Unreal Engine. Zapowiedź ZBrush w wersji ZbrushCore dla początkujących z 3D, ilustratorów studentów i entuzjastów druku 3D. Szczegóły wydania już 30-go września. Świetnie przedstawiona tablica pierwiastków motiondesignu. Link do dużego zbioru zasobów i wskazówek od Level Up. I wiele innych ciekawostek ze świata sztuki cyfrowej.
Enjoy, have a good one! :)

---

➡ #digitalworkshops #117 – Codzienna porcja linków z ciekawymi zagadnieniami związanymi z grafiką komputerową i z jej pogranicza.

---

Automotive Materials: Free from Epic Games
The Automotive Material Pack is a collection of high quality automotive-themed PBR Materials and Textures which have been setup for use in Unreal Engine 4. The pack features 21 Master Materials and 75 Material Instances sourced from Epic’s 2016 GDC McLaren 570S demo.
Materials: http://bit.ly/2cl4vAy
McLaren 570S Unreal Engine 4 Cinematic Trailer
Video Demo: http://bit.ly/2c4Kyzn

---

Now You See It: Touch.
Special Supercut
http://bit.ly/2cqKZmT

---

The award winning ZBrush® is the leading software for professional sculptors, modelers and illustrators working in a variety of industries. ZBrushCore is designed for users who are new to 3D as well as illustrators, students and 3D printing enthusiasts.
Pixologic will officially unveil ZBrushCore for both Windows® and Mac OS® during the ZBrush Summit starting September 30th, 2016.
http://bit.ly/2bMJZfB

---

Level Up: Resources
Free online art community for teaching and shearing
Traning, Brushers, Textures, Books, Visual Libraries, Art Facebook groups, Blogs, Art platforms
Documentaries, 3D resources, Color tools, Podcasts
http://bit.ly/2bMsCGY

---

Więcej na: http://bit.ly/2c1flv6

---

19, 20, 21 Październik 2016 - Bydgoszcz. Prelekcje oraz warsztaty na temat grafiki komputerowej, technik interaktywnych oraz sztuk wizualnych i marketingu.

DigitalWorkshops 2016 [ The Great Journey ]

Bilety dostępne w przedsprzedaży, aktualnie w wersji Early Bird: http://bit.ly/2bImKTK

Tymczasem publikujemy harmonogram konferencji:
http://bit.ly/2bCDlb2

---

Darmowa wiedza na blogu: http://bit.ly/2bZwDMf

DigitalWorkshops możesz znaleźć na:

Facebook: http://bit.ly/2bEvvKE

Grupa Graficy: http://bit.ly/2bfHQrY

Wykop: http://bit.ly/2bfGuOj

Instagram: http://bit.ly/2b0YPgz

Twitter: http://bit.ly/2b0ZmyX

❗ Podobało się [like + share], a będzie ich więcej. :D
Masz ciekawą informację lub link wyślij mi go w wiadomości prywatnej lub na mail.

info@digitalworkshops.pl

#zbrush #3d #grafika3d #design #tworczoscwlasna #design #digitalpainting #druk3d #grafika #grafikakomputerowa #photoshop #gry
C.....a - Dzień dobry! Dzisiaj w DigitalWorkshops duża paczka materiałów motoryzacyjn...

źródło: comment_F7agWxjoMcNOqdssjW7lCnBskGEc23zh.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
@ChrisFella: Niech już lepiej nie zmieniają i zostaną przy starym. Po co zmieniać coś co jest naprawdę dobre? Schować tyle opcji na UI łatwe nie jest a te sprawdza się genialne. Oczywiście trzeba troche do niego przywyknąć, ale nie wyobrażam sobie kolosalnej zmiany w lokalizacjach niektorych narzedzi.
  • Odpowiedz
@Veezen: Wszystko w aktualnej wersji jest fantastyczne, myślę że chodzi im o wzrost i zainteresowanie większego grona specjalistów. Ja osobiście nie mam problemu z interfejsem 3dmaxa lub ZBrusha ale domyślam się że nie należy do najprostszych. ;) Taką sytuacje sobie wyobrażam:

- nie mogę zrobić tego czy tamtego
[ popup ]
- te funkcje w pełnej wersji... if you know that i mean ( ͡º ͜ʖ͡º
  • Odpowiedz