Aktywne Wpisy
Teemcio +82
Pompka prokurator Szeliga odjvbany jak szczur na otwarcie kanału z żoną trenera
Plujesz - plusujesz
#famemma #szeligaruchazony #primemma
Plujesz - plusujesz
#famemma #szeligaruchazony #primemma
Skopiuj link
Skopiuj linkWykop.pl
Podróże
Gospodarka
Ukraina
Technologia
Motoryzacja
Sport
Rozrywka
Informacje
Ciekawostki
Jak poprawnie w unity synchronizować obracające się koła w samochodzie w grze multiplayer? Używam PUN'a i niby tam wszystko oparte jest na rigidbody ale nie mogę dać w kole tego komponentu bo w ogóle będzie dziwnie wyglądać bo przecież obrót koła to tak naprawdę tylko mesh transform.
Spotkał się ktoś z was z tym problemem?
#unity3d #gamedev
czyli samo sterowanie przesyłamy a nie jak chciałem obrót koła. Jeżeli mamy już mechanizm który nam obraca koło to przesyłamy tylko te odczyty z klawiatury a potem detektujemy kim jesteśmy if (!photonView.isMine) i odpowiednio reagujemy
Jeźeli dla pojazdów innych graczy używasz WheelColliderów to też możesz bezpośrednio z nich pobierać rotacje.
Wg. mnie najprościej po prędkości roota lub jakoś lerpa wykorzystać
U przy hamowaniu stoją w miejscu aż osiągną wartość 0 i dopiero potem robią w drugą stronę obrót.
też można w sumie, ale to jest