Wpis z mikrobloga

@rosenbalm: no i masz poniekąd rację. Nowoczesny wtrysk gazu w stanie ciekłym dzięki niskiej temperaturze redukuje rozprężanie się gazów, a jak wiemy, napompowany balon i wystawiony na działanie niskich temperatur sflaczeje, a powietrza w środku będzie tyle samo. W ten sposób w komorze spalania mieści się więcej gazów, a to powoduje wzrost wydajności, który może spokojnie osiągnąć 10%, wg niektórych źródeł w wyjątkowych przypadkach wzrost może sięgnąć nawet 15-20%. Oczywiście pomijam
  • Odpowiedz
@Andrzej_K: Ja mam farta, jestem "niewymierny".
Zobaczyłem, pojechałem, kupiłem. 2 ulice od domu. Super stan, super przebieg.
Pierwsza, którą oglądałem - raczej w górnej granicy cenowej modelu.
Nie mam porównania z dobrym [i cywilnym] stanem, więc to żadne porównanie.
Fajniejsza od e36 2.5, 2.8, e39 3.0d.
  • Odpowiedz
@Gabu: Ja bym i ze 3 dychy dał gdyby znalazła się w naprawdę super stanie. Do pracy mam 4 kilo także nie zajechałbym jej i mógłbym potraktować taki zakup wręcz jak inwestycję. "Future classic" na 100% :)
  • Odpowiedz