Wpis z mikrobloga

@Kacapero: Nie gadaj, że nie sprawdziłeś/nagrałeś ? Ostatnio była podobna sprawa, ktoś kupił dla koleżanki a w środku pusto - jak to się skończyło, wie ktoś ? Nie wiem co to Ibuygou ostatnio odpierdziela, nie ma dnia żeby ktoś problemu nie miał...
@kebobi: @Dezynwoltura: Panowie, a w jaki sposób rozgrywacie sprawę ze sprawdzeniem przesyłki jak dojdzie? Zatrzymujecie kuriera, żeby przy nim sprawdzić/nagrać co się znajduje w paczce, czy raczej odbieracie i potem nagrywacie?
@Kamann: mi szło DHLem.
ogólnie zawsze mam w dupie bo nie zamawiam towaru za prawie 2K :)
tym razem faktycznie przed odbiorem poprosiłem o otworzenie paczki i było pudełko zafoliowane więc ok. później opening też kręciłem na wszleki wypadek (np. jakby był potłuczony czy coś). co coś by to dało ? nie wiem. ale wolałem na wszelki wypadek
@Kacapero: @Kamann: Z jednej strony kurier w cale nie ma obowiązku czekać na sprawdzenie z drugiej jak inaczej spisać protokół szkody ? Zależy od człowieka chyba, zawsze warto zapytać czy poczeka, a jak nie to umówić się, że w razie czego będziesz dzwonił niech wraca i spisuje protokół.

Ja ostatnio zamówiłem pewną rzecz, kurier odjechał zawrócić samochodem, w między czasie odpakowuję i pęknięta deska, to ja mu macham żeby wracał,
@3erpl
@Dezynwoltura
@Kamann
@vomar
Nie wiem czy przeglądacie tagi czy nie, ale napisałem że sprawa jest w toku i raczej nie trzeba tutaj siać niepotrzebnych plotek. Problem z tym przewoźnikiem został zakończony, a dokładnie z danym przedstawicielem firmy UPS, aktualnie UPS został ponownie udostępniony w naszym sklepie, lecz został wybrany inny agent obsługujący UPS, a także zapewnienie że takie sytuacje jak ta od @kacapero nie będą miały miejsca.

[]

Potyczka z poprzednim