Wpis z mikrobloga

Ale urwał :-) Wczoraj nawet nie ruszyłem spod budynku pracbazy :-(

Ubrałem się, zasiadam -> odpalam moto - wszystko OK. Zaraz pojawiła się dyskoteka na zegarach, wszystko mruga - myślę sobie - *&^*^&*#%!

Wyłączyłem moto, przekręciłem kluczyk - martwica, mruga tylko ikona HISS. Zostawiłem przekręcony kluczyk i po chwili moto było gotowe do staru, ale podkusiło mnie żeby znowu wyłączyć i sprawdzić. Tym razem totalna mogiła.

Sprawdziłem bezpieczniki pod kanapą i nic. Poprosiłem kolegę z pracy o narzędzia i dobraliśmy się do głównego bezpiecznika.

No i co? Upalony przekaźnik rozrusznika wraz z kostką :-)

Najśmieszniejsze jest to, że na to była/jest akcja serwisowa ale mój motocykl się na nią nie łapie (sprawdzałem w zeszłym roku). Zadzwoniłem od razu do najbliższego do dealera (ASO) Hondy - może Honda Polska uzna to do naprawy w ramach akcji serwisowej - na moje szczęście moto jest kupione w PL.

Dla chętnych link do informacji/listu wzywającego do naprawy z UK - ciekawy jest opis tego, co może się zdarzyć :-) - LINK

BTW: Musiałem wytargać swój awaryjny samochód, który nie był ruszany już z dobre 8 miesięcy - odpalił od pierwszego strzała, ale wiadomo jak fura długo stoi to się coś musi zepsuć - tym razem coś z płynem od wspomagania. Umyłem i dzisiaj furą do pracy przybyłem :-P

#motocykle
Uber_PRO - Ale urwał :-) Wczoraj nawet nie ruszyłem spod budynku pracbazy :-(

Ubra...

źródło: comment_5NuJ3o9q4s8Lwmxp5o68VlJexzARLalC.jpg

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
@Uber_PRO konektor zalany klejem. Wszystkie kable czarne i wygląda to na porządną robotę. Wchodzą gdzieś w oryginalną wiązkę (zapłon, pompa paliwa i coś jeszcze puszczone przez wiązkę tylnych świateł więc na 100% ich tam wcześniej nie było) mimo że na 99% to alarm dokładny w salonie. Najpewniej Meta System M357T-V2.
Na razie sobie je pooznaczam co było do czego i spróbuję rozebrać ten klej żeby dowiedzieć się faktycznie który kabel od czego
  • Odpowiedz
@pietryna123: u mnie z wywaleniem alarmu nie było dużych problemów bo jeszcze od czasu do czasu działał (ale i potrafił odciąć zasilanie w trakcie jazdy) schematu nie mogłem wtedy jakoś dorwać. Przy okazji wyszło że ktoś mocno grzebał przy instalacji i ogólnie pajęczyna była porobiona konkretna :D
  • Odpowiedz
@bocznica: ale źle mówisz. Pompy paliwa to tylko w AT praktycznie. A regulatory juz w '00 ogarnęli, przekaźniki rozrusznika to tylko cbr500 i pare nowych malolitrazowych sprzetow jeszcze cierpi. Bodajze cbr 250.
Hondowską chorobą to są napinacze rozrządu.
  • Odpowiedz