Wpis z mikrobloga

Przez ostatnie dwa dni zawieszenie i hamulce w A6 C6. Oczywiście ta długa śruba od górnych wahaczy nie chciała iść ale to chyba standard. Macie na to jakiś lepszy sposób niż podgrzanie tego palnikiem? Zawsze jest z nią problem bo osadza się tam sporo syfu, utlenionego alu, i #!$%@? wie czego jeszcze i nigdy nie odkręca się normalnie.
http://i1060.photobucket.com/albums/t443/WiewiurPL/Warsztat/IMG_20160811_081423_zpsfwczzkfm.jpg
#wiewiurwwarsztacie #mechanikasamochodowa
Pobierz WiewiurPL - Przez ostatnie dwa dni zawieszenie i hamulce w A6 C6. Oczywiście ta długa...
źródło: comment_A5gFyVfOcLjGqFFPFGIyIvzo7z948QiG.jpg
  • 7
@Kreation: z Wurth-a mam jakieś pryskadło do aluminium dedykowane. Ale z akurat tą śrubą to nie zawsze daje radę.
Mam jeszcze jakiś kwas od kolegi z zakładu co ciągniki naprawia ale on zostawia zajebiście brzydkie zacieki i potrafi zniszczyć np. instalację więc rzadko go stosuje.
@Kreation: lepiej ale nie rewelacyjnie, np. niewymienny osobno dolny sworzeń. C7 nie robiłem jeszcze (więc nie wiem jak tam to wygląda) ale w moim A4 B8 to poprawili konstrukcje. Sworzeń jest wymienny, inne części przenoszą większe obciążenia co powoduje, że np sworznie górnych wahaczy rzadko kiedy siadają co w poprzedniej generacji wielo-wahacza od vag zdarzało się często. To oczywiście moja subiektywna opinia