Wpis z mikrobloga

Cześć, z tej strony indie #lublingamedev. Już tutaj czasem postowaliśmy, ale teraz w końcu możemy pokazać więcej.
HandyBot będzie grą typu puzzle. Za pomocą skrzynek należy dostać się do włazu, który prowadzi na kolejny level (na samym końcu czeka na nas ranny kosmonauta).
Jesteśmy małym robocikiem, który stracił w katastrofie statku kosmicznego prawie wszystkie kończyny, została mu tylko ręka, którą może chwytać skrzynki, ściany i wyciągać rękę bardzo daleko. Odpowiednio przesuwając skrzynki do siebie, lub siebie do skrzynek należy dojść do włazu. Jak to wygląda pokazuje gif załączony w poście.

Zielona skrzynka pokazana na gifie to najprostsza skrzynka, skrzynek będzie jeszcze kilka!
Tutaj krótki opis skrzynek z obrazka:
1 skrzynka, czerwona to skrzynka magnetyczna, gdy ją pociągniecie i będzie miała w sąsiedztwie inne skrzynki to przyciągnie je ze sobą.
2 skrzynka, pomarańczowa, z dziurą - będzie można przez nią przeciągać rękę robota, oraz robot może przez nią przejść, tylko z odpowiedniej strony może ją chwytać.
3 "skrzynka czołg" - będzie się poruszała tylko w jednym kierunku.
4 kolejna skrzynka z dziurą o podobnym działaniu co skrzynka nr 2.
5 = 4.
6 zielona, najprostsza skrzynka, robot może się do niej przyciągnąć, lub skrzynkę do siebie.
7 (fioletowa) - skrzynka mindfuck (jeszcze nie mamy dla niej nazwy xD) - skrzynka ma 4 otwory po każdej stronie, gdy robot włoży łapę do jednego, jego łapa wyjdzie jednym z trzech pozostałych otworów (możecie wybrać którym).
8. skrzynka "taxi" - złapana zaczyna lewitować, a HandyBot wraz z nią może wtedy fruwać od prawej do lewej.
9 = 3.
10 = 2.

Gra będzie free2play, na sam początek zaatakujemy Greenlight. Chcemy ją dać na Steam, iOS i Android. Jeśli macie pytania - śmiało.
W grze będą oczywiście dźwięki i muzyka, które robi dla nas muzyk z całkiem fajnego polskiego zespołu typu ambient/post rock.
Na gifie jeszcze nie ma finalnej wersji, na pewno jeszcze dużo dodamy i pozmieniamy.

Niedawno byliśmy też na małym konwenciku - Animatsuri i bardzo polecamy wyjść z grami właśnie na coś takiego. Na mniejszych konwentach stoisko dla wystawcy nie kosztuje dużo, a i tak sporo zaciekawionych ludzi się przewija. Nie ma to jak na żywo zobaczyć grających ludzi i wysłuchać ich opinii oraz krytyki.

Teraz myślimy nad jakimś motywatorem, np. bateryjki, które robot będzie zbierał po drodze. Oczywiście będzie liczenie wykonanych ruchów i więcej punktów za jak najszybsze dostanie się do włazu. Przy wchodzeniu do włazu damy efekt specjalny i dźwięk, żeby było wiadomo co tu się...w ogóle dzieje.

Jeszcze trochę ROBOTy przed nami. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#gamedev #gry
Gamespol - Cześć, z tej strony indie #lublingamedev. Już tutaj czasem postowaliśmy, a...

źródło: comment_gLUZf1DvOV8Rt0RhL4JOGfmappzHHBmR.gif

Pobierz
  • 2
@Gamespol: Za długi opis. Mi się nie chciało czytać. Gif też nie mały:( ale włączyłem i czekam... W sumie liczyłem na więcej. Ale powodzenia ( ͡° ͜ʖ ͡°)