Aktywne Wpisy

Macie tępe ch#je swojego #holownia
#bekazwyborcow #bekazlewactwa #wyborcyziq50 #trzeciadroga #ko #uchodzcy #sejm
#bekazwyborcow #bekazlewactwa #wyborcyziq50 #trzeciadroga #ko #uchodzcy #sejm
Maowiecki55 +6
#tvpis #polityka #sejm Wczoraj w pracy mieliśmy wigilię w zakładzie i oczywiście jak zwykle był poruszany temat polityki. Nie brakowało opinii, że ten nowy rząd Donalda Tuska nie jest wcale lepszy od poprzedników, a nawet wręcz odwrotnie i nawet przyznawała to część osób, która głosowała 15 pazdziernika na tak zwana koalicję demokratyczna. Wśród najczęściej wymienianych afer nowego rządu wymieniano wiatrakową, siłowe przejęcie mediów publicznych oraz próba wsadzania do więzień opozycjonistów jak w

Witajcie. Piszę w ⫵anonimowemirkowyznania bo nie wiem jak zostanie odebrany ten wpis, a również nie lubię się afiszować z takimi tematami. Jako że jestem studentem moje dochody nie są duże. Pracuję w zawodzie, ale jest to jak do tej pory praca która nie przynosi kokosów. Zmieni się to, ale na to potrzebuję trochę czasu i środków. I tutaj dochodzimy do sedna. Żeby zwiększyć swoje przychody potrzebuję samochodu i kursów zawodowych. Nie mam wystarczająco gotówki żeby kupić auto, i dlatego zastanawiam się nad kredytem. Sam nie wiem, czy powinien być to kredyt studencki czy zwykły kredyt gotówkowy? Jestem gotowy na konkretne #!$%@? w ciągu roku akademickiego w tygodniu żeby zarobić dodatkowy grosz na spłatę. Ale moje pytanie brzmi: czy warto się pakować w kredyt w mojej sytuacji? I jaki to kredyt powinien być? Planowałem wziąć jakieś 10k, kupić auto, zagazować a za resztę zrobić jeden lub dwa kursy. Co o tym myślicie mireczki? Poratujcie kolegę swoimi opiniami. Przy burzy mózgów zawsze pojawiają się fajne pomysły :) Taguję #kursy #samodoskonalenie #kupautozmirko ⫵motoryzacja #bojowkalpg #pytanie #kredyt #bankowosc Jeżeli jakichś tagów nadużyłem to przepraszam.
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo