Wpis z mikrobloga

⫵anonimowemirkowyznania
Witajcie. Piszę w ⫵anonimowemirkowyznania bo nie wiem jak zostanie odebrany ten wpis, a również nie lubię się afiszować z takimi tematami. Jako że jestem studentem moje dochody nie są duże. Pracuję w zawodzie, ale jest to jak do tej pory praca która nie przynosi kokosów. Zmieni się to, ale na to potrzebuję trochę czasu i środków. I tutaj dochodzimy do sedna. Żeby zwiększyć swoje przychody potrzebuję samochodu i kursów zawodowych. Nie mam wystarczająco gotówki żeby kupić auto, i dlatego zastanawiam się nad kredytem. Sam nie wiem, czy powinien być to kredyt studencki czy zwykły kredyt gotówkowy? Jestem gotowy na konkretne #!$%@? w ciągu roku akademickiego w tygodniu żeby zarobić dodatkowy grosz na spłatę. Ale moje pytanie brzmi: czy warto się pakować w kredyt w mojej sytuacji? I jaki to kredyt powinien być? Planowałem wziąć jakieś 10k, kupić auto, zagazować a za resztę zrobić jeden lub dwa kursy. Co o tym myślicie mireczki? Poratujcie kolegę swoimi opiniami. Przy burzy mózgów zawsze pojawiają się fajne pomysły :) Taguję #kursy #samodoskonalenie #kupautozmirko ⫵motoryzacja #bojowkalpg #pytanie #kredyt #bankowosc Jeżeli jakichś tagów nadużyłem to przepraszam.

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( http://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Asterling
Po co to?
Dzięki temu narzędziu możesz dodać wpis pozostając anonimowym.
  • 5
Kredyt studencki polega na wypłacie okreslonej kwoty co miesiąc, a nie z góry całej kwoty - więc za to nic nie kupisz. Zostaje kredyt samochodowy lub gotówkowy. Gotówkowy będziesz miał wyżej oprocentowany niż celowy na samochód.