Wpis z mikrobloga

Poleci ktoś jakieś dobre opony? zależy mi żeby kleiły się na zakrętach, ale żeby z kilka tys na autostradzie tez wytrzymaly bez bulu... robię niedługo trasę na 3.5k km i szkoda by mi było po niej opony znowu zmieniać ;) motocykl to Honda CBR1100XX
#motocykle
  • 17
  • Odpowiedz
@gerard-kowalski: nie mam żadnej opinii, bo nigdy jeszcze nie kupowałem opon do motocykla, tylko zmieniałem moto :D dopiero z XX zostałem na tyle długo żebym musiał kapcie wymieniać :P dlatego też pytam:D o 2ct czytałem że różnica między zwykłą power a 2ct odczuwalna jest dopiero na torze, ja będę jeździc sobie w trasach i po mieście więc pełne złożenie pewnie raczej odpada... masz takie kapcie/jeździłeś na takich? dają radę?
  • Odpowiedz
@wiewior_s: ja bym bral 2ct, bo roznica w cenie zadna. No chyba, ze jeszcze Pirelli angel GT, ale nie wiem na ile one wystarcza. W kazdym razie uderzaj w dwuskladnikowe
  • Odpowiedz
@wiewior_s: @Stitch: sorki ze to powiem ale jeździsz 600 i nie masz pojęcia jak te opony się nie nadają do mocnych motocykli, no chyba że te pp są dużo lepsze od pr, bo u mnie w zecie musiałem zrzucić jeszcze dobre opony - ciągle się uslizgiwaly przy wyjazdach że skrzyżowania ronda cokolwiek - jakas masakra. Ale ja nie pomogę bo kupiłem diablo rosso 3 z przeznaczeniem do okazjonalnej jazdy po
  • Odpowiedz
@wiewior_s: 2ct to dobry wybór ale XX wpieprza opony aż miło i tuta styl jazdy czy obciążanie tyłu odgrywa główną rolę. Pamiętaj że jak chcesz podzikować musisz dogrzać opony bo na wyjeżdżonym asfalcie 2ct mogą puszczać bez ostrzeżenia
@b3liaR: znam gościa który starsze diablo corsy zarżnął po około 3 kkm na R6. Tutaj przedewszystkim znaczenie ma sam styl jazdy
  • Odpowiedz
@b3liaR: o #!$%@?, zajebisty argument, w zetce masz ile tych koni 10 wiecej o ile masz litra? super argument bulwo. pamietaj, ze porownanie nakeda do sporta ma sie jak trabanta do ferrari, mozesz miec i tych koni milion. ale to sport korzysta w pelni z opon ;)

PILOT POWER to totalnie inna opona niz PILOT ROAD. bez porownania, wiec sorry, ze to powiem, ale jak nie wiesz to nie pisz.

Jeden.
  • Odpowiedz
zreszta... zarzucanie mi, ze sie gowno znam na mocnych motocyklach ekhm. I argument "jezdzisz 600 tylko litr jest mocny" to mnie #!$%@? totalnie.
  • Odpowiedz
@b3liaR: Możesz w ogóle nie dzidować ale wystarczy w twoim stylu jazdy szarpanie manetką albo płynne ale szybkie ruchy (Trochę jak pałowanie wiplera) i opona znika Dodatkowo XX wychodził w wersji gaźnikowej (Przedlift) i wtryskowej (Polift) Różnica to max 15-20 koni w zależności od tego kto i jak ustawiał gaźnik ale uwierz mi że jazda gaźnikiem to nie jest jest odkręcania a resztę robi za nas komputer...

@wiewior_s: Nie wiem
  • Odpowiedz
@b3liaR: @Stitch: Goście z kolbuszowej (Rejony Pasia) zajeżdżają R6 opony w pół sezonu gdzie gimbus na R1 powie że opona starczy mu na dwa sezony...

Moc i moment może odgrywają znaczenie ale styl jazdy ma tutaj najwięcej do powiedzenia niezależnie od pojemności
  • Odpowiedz
@Stitch: i właśnie o to mi chodziło żebyś to napisał :) jak nie czujesz różnicy między 600 a 1000 mówiąc że tylko 10 koni to jakbyś nie wiedział ile daje różnica momentu obrotowego :) ja za to wiem że nikt komu zależy na przyczepności nie lata na michelinach.

Twój drugi post to pomijam. Nie wiem gdzie to wyczytałes z mojej wypowiedzi.
  • Odpowiedz
@b3liaR:

jak nie czujesz różnicy między 600 a 1000 mówiąc że tylko 10 koni to jakbyś nie wiedział ile daje różnica momentu obrotowego


no tak z tego wlasnie wzialem drugi post, bo wiedzialem, ze to napiszesz.
Tobie zalezy tylko na normalnej jezdzie wtedy tylko moment sie liczy to fakt. Dla mnie licza sie jeszcze osiagi, gdzie moment gra marginalna role. Bo osiagi to juz definicja silnika kwadratowego :)

i nie musisz
  • Odpowiedz