Aktywne Wpisy
xena_x +5
Chciałabym mieć mężczyznę przyjaciela ale w tych czasach to chyba niemożliwe. Za każdym razem jak ujawniam moje preferencje oraz to jak widziałabym mój wymarzony związek ludzie odpowiadają mi żebym przygotowała się na samotność, bo nie nadaję się do związku i żebym udała się do terapeuty. Co więcej kobiety tak mówią, że jak nie chce uprawiać seksu z mężczyzną, to po co w ogóle mi związek? Jakbym była jakimś pudłem którego funkcją jest
OCIEBATON +380
#f1 #fomula1 #hamilton
Po GP Europy w Baku, również uskarżał się na niemożność zapamiętania kilkuset ustawień przełączników.
Jak sam przyznał - w szkole nigdy nie brylował....
Komentarz usunięty przez autora
On ma być najlepszym kierowcą świata, czy najlepszym inżynierem? IMO kierowcą...
@Dezywontariusz: Powodzenia w zapamiętaniu pierdyliarda ustawień. Kombinacji różnych trybów silnika itd są setki jak nie tysiące.
No co Ty - na wyścig zostawiają sobie 3, góra 5 głównych trybów.
A Hamilton jedyne na czym się skupia to późne punkty dohamowań.
@zgredinho: XDDDDDD
oczywiście klasyczny ból dupy "mistrz świata to powinien znać wszystkie tryby pracy: turbosprężarki, MGU-K, MGU-H, silnika spalinowego oraz skrzyni biegów i brakebywire bo jak nie zna to co z niego za mistrz świata. W ogóle ja nie rozumiem dlaczego tam są jacyś inżynierowie w tym garażu, jak on jest taki mistrz świata to niech sam sobie ten
@Dezywontariusz: XDDDD
kogo by tam interesowało trzymanie odpowiedniego tempa i dystansu do bezpośredniego rywala. Albo takie pierdoły jak zarządzanie oponami czy spalanie paliwa. Że nie wspomnę o oszczędzaniu podzespołów jednostki napędowej, które są na limicie itd. Hamiltona tylko interesuje żeby zahamować jak najpóźniej i wyścig wygrany.
@Dezywontariusz: xD Tak, dlatego Hamilton przez kilkanaście okrążeń nie mógł rozwiązać problemu w Baku, faktycznie kilkanaście okrążeń zajęło mu sprawdzenie 3 trybów xD
i ta wasza nadinterpretacja. hurr durr po co mu inżynierowie. nie twierdzę, że są zbędni, ale jak widać mieli zakaz komunikacji i jakoś jeździli. a inżynierowie są od tego żeby przez 4,5 h treningów
nie mówię, że to jest trudne do zapamiętania. Mówię, że jest tych wszystkich elementów których ty wymagasz jest za dużo żeby je wszystkie zapamiętać. Oprócz tych wcześniej jest jeszcze cała procedura startowa itd.
I kierowcy mieli z tym problemy. Rosberg w Hiszpanii, Hamilton z Raikkonenem w Baku itd.
Po to mu to, że Mercedes nie może
Dlatego ograniczasz się tylko do inżynierów/softu a nie do konstrukcji bolidu? ( ͡° ͜ʖ ͡°) F1 polega na tym, że poza walką kierowców masz walkę konstruktorów - handluj z tym. ;)
XD
podobno w australii u nico rosberga przedni lewy wlot chłodzenia hamulców częściowo zatkał się gumą rosberg sam to ogarnął i się dostosował można? można
oczywiście macie prawo mieć własne zdanie i macie też sporo racji ale mi osobiście takie wyścigi podobają
ta, to szkoda że tego nie napisałeś wcześniej. Bo nie rozmawiamy tutaj o informacjach na temat techniki jazdy jakbyś nie zauważył.
ale jakie? Gdzie kierowca dowie się od inżyniera jak ma optymalnie ustawić auto co daje mu możliwość pełnego skupienia się na jeździe, dogonienia rywala i ataku. Takie wyścigi podobają