Wpis z mikrobloga

@SDammtsg: Nie ma co się oszukiwać, że 20 letni samochód to 20 letni samochód. Wszystko zależy od tego w jakim stanie kupisz i jak intensywnie chcesz go eksploatować. W każdym razie życzymy powodzenia! :)
  • Odpowiedz
@kowzan: sorka, cały dzień gapię się w ekran i próbuję uratować foty, które mi nie wyszły. Mózg się wyłączył. Tak czy siak dobrych kilka tysięcy za komplet :D
  • Odpowiedz
@SDammtsg: W kwestii silnikowej jak kupisz 2.8 albo V8 M60(3.0 lub 4.0) bez vanosów to będą śmiesznie tanie w naprawach i pancerne. Reszta to głównie części eksploatacyjne i to co się psuje ze starości. Tragedii w kosztach niema ale też to nie e46 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Kejran: nie stać mnie i nie znam się na nowych. 728 do powolnego toczenia bym przygarnął, bo do szybszych wrażeń sprawiłem sobie motocykl niedawno :P
  • Odpowiedz
@SDammtsg: Mam 730, jak masz jakieś konkretne pytanie to pytaj. Ogólnie części są drogie (ale dlatego że nie ma co na nich oszczędzać). Poza tym wygodny i pancerny czołg. Na LPG zrobiłem już prawie 20k km więc instalacja mi się zwróciła 2x (jakoś tak kiedyś liczyłem że po 10k się zwraca), bez żadnych problemów czy spadku mocy.
  • Odpowiedz
@Qubn: złapałeś mnie z tym lpg, do tej pory szukałem benzyny. kupowałeś już z instalacją, czy sam zakładałeś? na co trzeba uważać kupując pod lpg?
  • Odpowiedz
@SDammtsg: Ja kupiłem bez instalacji bo dwa moje poprzednie samochody już miały ją zamontowaną w tragiczny sposób. Koszt we Wrocławiu instalacji IV generacji (sekwencja) wyniósł mnie 4k.
  • Odpowiedz