Wpis z mikrobloga

@cysterna: zwykły trzyma ustaloną prędkość np 90, jak dojedziesz do auta które jedzie wolniej i zaczniesz jechać za nim to użytkownik musi go wyłączyć lub przestawić go na niższą prędkość. Aktywny zależenie od producenta i ile ma bajerów potrafi trzymać odstęp od auta przed tobą nawet jak to co chwila zmienia prędkość, a nawet zatrzymywać się za nim jak ono się zatrzyma i ruszyć jak tamto ruszy. Oczywiście te ostatnie funkcje
@krzynek: wszystko zalezy jaki to kod silnika, a jedynym problemem byly pompowtryski i naped pompy olejowej (bardzo latwy do przerobienia, a na pompki VAG wymienial za darmo komplet na poprawione ;) )

mam juz 9 lat 2.0 tdi w domu ;)
@bigger: czy to nie bedzie przypadkiem auto po niemieckiej taksówce? Bardzo dziwne i ubogie wyposażenie, automat plus ta skóra z rozdarciem na fotelu kierowcy.