Wpis z mikrobloga

@sliwson: powiem Ci dlaczego tak się dzieje, w 99% takich przypadkach to złe otwieranie lodówki, zamiast za rączkę otwieramy chwytając w taki sposób drzwi że ciągniemy własnie w tym miejscu za gumę.
  • Odpowiedz
@sliwson: U mnie to samo w Beko!
@Antonyo77: Moja nie ma rączek, a mam to samo. Mama ma lodówkę polara, będzie miała z 10 lat na pewno. Nigdy nie otwierana za rączkę bo zostały zdemontowane. Do teraz żadna uszczelka nie jest pęknięta.
  • Odpowiedz
@Adamus_xxx: Ja zawsze otwieram za rączkę, może żona sie nie stosuje do tej zasady, ale to tak jak piszesz, w innych firmach nie ma takiego problemu(szczególnie tych starszych)
  • Odpowiedz
@sliwson: Uszczelki też pękają od zimna. Ja mam taką lodówkę co specjalnie w miejscu uszczelek jest poprowadzony ciepły obieg cieczy i uszczelki już 10 lat trzymają.
  • Odpowiedz
@sliwson ją się #!$%@? jak mi pralka tydzień po gwarancji zaczęła szwankować, to sobie zmontowalem fakturę w wordzie ,serwisant jak przyszedł to tylko zetknął na datę w komputerze (powiedziałem że mam tylko wersje elektroniczna.) W sumie był u mnie 4 razy,twierdził że coś jest z napięciem w linii ,zamontował jakieś ustrojstwo wewnatrz i od ponad roku mamy spokój. Niech mi ktoś powie że sprzęty nie są programowane na awarie...był mocno zdziwiony że
  • Odpowiedz
ją się #!$%@? jak mi pralka tydzień po gwarancji zaczęła szwankować, to sobie zmontowalem fakturę w wordzie ,


@Kick_Ass: Brawo, podrobiłeś dokument, oszukałeś firmę serwisową i jeszcze się tym chwalisz na wypoku,

art. 270 Kodeksu karnego (fałszerstwo)

§ 1. „Kto, w celu użycia za autentyczny, podrabia lub przerabia dokument lub takiego dokumentu jako autentycznego używa, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.”
  • Odpowiedz
Bo te stare sprzęty kiedyś były produkowane na lata..... teraz od gwarancji do gwarancji...


@malinowydzem: Taa a te stare lodowki pradu zra za to tyle, ze w jego cenie od gwarancji do gwarancji mozna dwie kupic i jeszcze starczy im na prad
  • Odpowiedz