Wpis z mikrobloga

@Mak0wi3c: Jak Ci się uda rozkminić edycję Kunosowych torów (da się na pewno tylko nikt nie chce powiedzieć jak) to wygrywasz ode mnie talon na balon. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Serio, to by było coś.
  • Odpowiedz
@VR46: Bez "przypadkowych" cięć może być trochę ciężej. Nie uważasz, że to trochę śmieszne ciąć tylko jak jedziesz bez nikogo w pobliżu a w grupie używać innej linii ?

@Mak0wi3c: @TheSznikers: Jeżeli mają być jakieś zmiany na torze to chyba warto to ogarnąć jak najprościej i jak najszybciej.
  • Odpowiedz
@Mak0wi3c: Jestem zdecydowanie za tym, żeby możliwie jak najmniej ingerować w charakterystykę toru. To jest jego cecha, że gdzieniegdzie pozwala na więcej, ale przecież dla wszystkich warunki są takie same, a ścinanie i tak wiąże się z dużym ryzykiem.
  • Odpowiedz
@Mak0wi3c: Nieuczciwe względem kogo? :P Tor daje takie możliwości, to trzeba je wykorzystać, albo nie ryzykować. Z resztą tam tak bardzo się nie ścina. No ale jeśliby udało się jakoś delikatnie podnieść to miejsce w szykanie, to nie mam nic przeciwko. W komentarzu chodziło mi to, żeby już w pozostałe zakręty nie ingerować, a z tym nie przesadzić ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@VR46: jestem na nie. Jestem za to za stworzeniem nowego layoutu dla toru, opartego na tym GP z małą różnicą w postaci krawężników.
edit: poza tym chciałbym, zeby chociaż część osób zobaczyła jak to wygląda i zaakceptowała, a w szczególności @TheSznikers, bo w końcu on ma ostateczny głos ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@TheSznikers: zrobiłem już jeden, nad drugim pracuję. Tak jak napisałem, zrobię nowy layout żeby nie podmieniać plików i nie marnować nikomu miejsca na dysku. Wtedy serwer stwierdzi, że jedziemy inny tor i zacznie liczyć od nowa. Możesz potem zsumować kółka, nie mam lepszego pomysłu ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Screenshot poglądowy: http://scr.hu/2sfh/w3lxh
  • Odpowiedz
@snsv: Jeśli wszyscy ustalimy, że można ścinać, to w czym problem? Bo nie zachowamy ducha gry? xd Chyba, że po wyścigu będziemy oglądać powtórki dla każdego bolidu z osobna...
  • Odpowiedz