@Mak0wi3c: dopiero badam teren, ale myślę, że dałbym radę podnieść trochę krawężnik lub dodać słupek (taki bardzo twardy, nie do wyrwania ( ͡°͜ʖ͡°) ). Ewentualnie mogę spróbować zmienić obszar tak, żeby PLP dawał kary za cięcie. @RealAKP
@snsv: jeżeli nie wykminię jak to zrobić, to zostanie mi tylko dodanie takiego podwyższenia jak jest np na ascari. Powinno też w miarę skutecznie spowolnić wszystkich spryciarzy. ( ͡°͜ʖ͡°)
@Mak0wi3c: Twardy słupek może nieco namieszać podczas wyścigu, gdy będzie duży ścisk, tak mi się wydaje. Najlepszym rozwiązaniem byłoby jakoś naprawić to PLP w tym miejscu, jeśli się da.
@Mak0wi3c: albo może po lewej stronie obok tarki od razu dać piasek i podwyższyć nieco teren, żeby trochę zakręciło ścinających ( ͡º͜ʖ͡º), a przy niższej prędkości dałoby się przejechać
@Mak0wi3c: jeżeli już będziesz coś zmieniał, to lepiej dodać wysoki krawężnik jak na Monzie czy w Barcelonie. PLP i tak jest głupie i pewnie każdy wyłapie 3 warny tylko na tym jednym zakręcie, nie licząc wyjścia z Old Hairpin czy McLean's
@TheSznikers: @tenbatonik: @VR46: @patyk15: @snsv: @RealAKP: po kilku godzinach stwierdzam, że PLP nie da się ulepszyć. Dallara jest na tyle długa, że przy odpowiednim cięciu dwa koła zawsze mieszczą się w torze. Trudno, nic nie poradzimy. Proponuję dodać wysoki krawężnik po obu stronach. Taki, żeby nie wyrzucał auta pionowo w powietrze, ale zdecydowanie spowalniał ( ͡°͜ʖ͡
#acleague
@RealAKP
@TheSznikers z czego dokładnie korzysta PLP do wyznaczenia dozwolonego obszaru?
@Mak0wi3c Nie za bardzo wiem skad PLP pobiera info kiedy jest ciecie.