Wpis z mikrobloga

Siemka Mirasy dzisiaj jest ten dzień w którym w końcu kupuje karnet na siłownię i od jutra po pracy zaczynam :d zna ktoś może sprawdzone jakieś ogólnorozwojowe plany treningowe czy coś? Tak szczerze to nie znam się na tym. I lepiej chodzić 3x w tyko na sile czy na przykład 2x siłka i np raz jakis trening kettle czy coś?

#silownia #mikrokoksy
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Ig0rsky: Jak już zaczniesz to będzie Ci ciągle mało:D Mogę dać Ci mój plan - jest przygotowany pod mężczyznę ale sprawdza się dla wszystkich początkujących, jest bardzo prosty. Ja sobie dokładam jogę raz w tygodniu i maszyny po treningu siłowym (teoretycznie maszyny jedynie rozciągają i niewiele dają ale ja jakoś lubię ćwiczyć sobie na spokojnie po kilka godzin).
No i dopasuj dietę bo bez białka nawet najintensywniejszy trening nic Ci
  • Odpowiedz
@Ig0rsky: Tydzień A: Siady x3, prostowanie nóg na maszynie x2, łydy x2 , klata sztanga płasko x3, OHP x3, prostowanie ramion na wyciągu x2, wiosłowanie sztangą 2x, ściąganie drążka nachwytem 2x, biceps hantle 2x

Tydzień B: Goblet squat x3 , łydy x2, hantle klatka na skosie dodatnim x3, wyciskanie hantli na barkix3, pompki na poręczachx2, martwy ciągx2, wiosłowanie hantlax2 , uginanie ramion na biceps ze sztanga x2

Tydzień nieparzysty BxAxB , tydzień parzysty
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@kawa-i-papierosy: no dosłownie 2-3 razy dziennie :d mogę #!$%@? ile chce a i tak waga mi nie rośnie
@ChomiczaKrolowa o super dzięki w domu sprawdzę sobie wszystkie te ćwiczenia co i jak. Ile mniej więcej kalorii i białka powinienem dziennie spożywać? Zamiast jakiś proszków mogę np. serki wiejskie twarogi jajka?

@
  • Odpowiedz
@DredyTarzana: Naprawdę? Czyli można ćwiczyć tylko na maszynach, z tym że więcej? Pytam z ciekawości, mój trener powiedział mi, żebym zupełnie odpuściła maszyny, bo to jest dla dziewczynek żeby się porozciągały i czuły że coś zrobiły a nie jak ktoś chce ćwiczyć na poważnie.