Aktywne Wpisy
Angelika_S +24
Pytanie może mondre może gupie nie wiem
Jakie polecacie firmy / strony do kupna przedłużaczy / splitterów? Wymogi to spełnienie norm / bezpieczeństwo i cywilne kolory (nie pomarańczowe)
Chcę coś kupić w necie ale boję się chińskiego gówna a na stronach dużych marketów jest drogo i mały wybór.
#elektryka #pytanie
Jakie polecacie firmy / strony do kupna przedłużaczy / splitterów? Wymogi to spełnienie norm / bezpieczeństwo i cywilne kolory (nie pomarańczowe)
Chcę coś kupić w necie ale boję się chińskiego gówna a na stronach dużych marketów jest drogo i mały wybór.
#elektryka #pytanie
Najpierw jednak mały wstęp - niedawno skończyłem 18 lat, chodzę do drugiej klasy technikum do klasy informatycznej, nie studiuję prawa i nie jestem vege. Zdawana dziś przeze mnie część teoretyczna kwalifikacji ma szumną nazwę „Montaż i eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych”.
Dlaczego jest według mnie szumna? Pomijając już to, czy tego typu egzaminy mają sens, bo takie dyskusje odbywały się niejednokrotnie, powód jest bardzo prosty - pytania były absolutnie banalne. Osoba nie znająca się na temacie, była w stanie spokojnie osiągnąć jedenaście na czterdzieści punktów (27.5% na wymaganych 50% do zaliczenia) po prostu zachowując trzeźwość umysłu. A uruchamiając jeszcze te trzy szare komórki odpowiedzialne za logiczne myślenie, można było spokojnie zdać bez „specjalistycznej” wiedzy i osiągnąć całkiem niezły wynik.