Wpis z mikrobloga

@Stitch: Może i tak, ale żeby wykorzystywać różnicę między oponami z wyższych półek to trzeba umieć #!$%@?ć. Ludzie się spuszczają nad oponami za grube hajsy a nie wykorzystaliby takiego battlaxa który imo jest fajny (swojego wyrwałem za 50zł i pewnie dlatego dostał guza po hamowaniu z uślizgiem) na przodzie, a na tyle mam metza kartoflaczka już i też jestem zadowolony.
@Stitch: Nawet największe kartofle dają rade do 140km/h. Mało kto tutaj jeździ na takim poziomie żeby poczuł różnicę między tańszą oponą a czymś droższym. Ludzie sobie wmawiają żeby ich dupa nie piekła po wybuleniu hajsu. Uślizg koła to jest przeważnie błąd kierowcy a nie wina opony.

I co ślizgasz się na tym 2ct jak niedogrzane? Śmiem wątpić że zrobi Ci różnicę inna guma z tej klasy.
@baba_by_sie_jednak_przydala: nie wiem czy serio wykazujesz sie taka ignorancja czy niewiedza. Opony sa jednym z najważniejszych czynnikow. To nimi stykasz sie z asfaltem. I tak cholerna roznica jest na Angel St. Grzeja sie w moment, ale starczaja na połowę mniej kilometrów. Baba co z Toba? ostatnio takie faile zaliczasz w komentarzach...

zresztą radze poczytac o 2ct niedogrzane slizgaja sie w zakretsch bez ostrzeżenia, dogrzane trzymaja jak.zle, z tym ze temperature nabieraja
@tomd5: o, moglbys doradzić jakas alternatywe taka zeby nie uciekala w moment i szybciej sie dogrzewala niz michelin? pilot roady odpadaja totalnie pilot powery to jest minimum jak 2ct
@Stitch: Czułem i to było źle zestrojone zawieszenie. Nie twierdzę że jeżdżenie na starych tanich oponach jest dobre. Twierdzę że większość ludzi spuszcza się nad oponami a nawet podnóżków nie przycierają. W takich lekkich pochyleniach nie ma znaczenia czy masz niedogrzane 2ct czy drewnianego battlaxa. Moja f1 zamykała słabe metzy (wydech z prawej i podnóżek z lewej przytarte) na torze i przy zawiasie który ma średnicę UWAGA 37mm.

Baa w warunkach
@baba_by_sie_jednak_przydala: trochę się zgadzam, a trochę nie. Dobra uwaga odnośnie tego, że większość ludzi nie umie skręcać a nadmiernie się spuszcza nad oponami. I nie mam na myśli chorych wychyleń ale zwykłą pozycję w prostym zakręcie.

Nieprawda że stary batlax daje takie samo czucie jak 2ct - o ile opona sygnalizuje uślizg, to znacznie trudniej w tych samych warunkach się wywrócić na lepszych oponach. Osobną kwestią jest moc silnika - opona
@baba_by_sie_jednak_przydala ale zamknac to i mozna chinskie opony wiec to zadne porownanie. czuć wyrazna roznice w oponach, ktore sie slabo grzeją i ktore sie mocno grzeja. zawias mam ustawiony pod swoją wage i różnica jest wyraźna na dwoch roznych oponach

@mambol mam pilot power 2ct, pure wiem, ze gowno.

nie napisałem, że to zla opona tylko, ze wymaga czasu i uwagi zeby ja dogrzac, a na to nie mam czasu czasem. zdecydowanie
@baba_by_sie_jednak_przydala: siadlem na kompa, moge rozwinac mysl.

zamykanie jest takim samym wyznacznikiem jak i tarcie kolanem po zakrecie. To, ze zamykasz opone nie oznacza, ze jest ona wielce zajebista. Bo zamykanie opony jest jak wspomnialem wyzej z jazda na kolanie. To tylko pochylenie, a glebokie pochylenie =/= ze bedziesz jezdzil szybciej i lepiej. Bo wlasnie wiele osob sie spuszcza zeby koniecznie przytrzec i zamknac opone, a czesto to jest niepotrzebne (na
@Stitch: Nie no nawet nie będę czytał bo nie o tym gadka.

Podam prosty przykład. Może skumasz o co mi chodzi bo widzę że lecisz w jakieś skrajne sytuacje.

Mamy 3 motocyklistów z takimi samymi umiejętnościami. Dajemy im 3 identyczne motocykle na 3 różnych kompletach opon (półka 2ct załóżmy). Jadą po tej samej trasie z taką samą prędkością. Taka wycieczka po polskich drogach. Jadą tym samym torem i każda opona po
@baba_by_sie_jednak_przydala: toż Ci mowie, ze battlax to gunwo przy ciezszych warunkach, Tobie moze wystarczac, bo nie #!$%@?, ale dla mnie to gunwo, bo gubi momentalnie przyczepnosc i zaczyna mnie denerowac moje 2ct, ktore za dlugo sie dogrzewa ( ͡º ͜ʖ͡º)

z prywatnego wykorzystywanai opon zrobilismy gunwoburze, nie wazne ( ͡° ͜ʖ ͡°)