Wpis z mikrobloga

Jest sprawa. Kupiłem u kitajca etui na telefon. Co prawda nie miał on na aukcji wystawionego w interesującym mnie kolorze, ale zapytałem się go czy oprócz tych wystawionych ma jeszcze inne dostępne, odpowiedział, że tak i umówiliśmy się, że zaznaczę dowolne a on mi wyśle to konkretne wybrane. Jeszcze przed upływem okresu weryfikacji płatności napisał mi, że jednak nie ma i wyśle mi to które zaznaczyłem, od razu mu odpowiedziałem, że nie jestem zainteresowany i anulowałem zamówienie. Następnego dnia odrzucił moją prośbę o anulowanie zamówienia i zmienił status na wysłany, twierdzi, że wysłał zanim go poinformowałem, że nie chcę tego zamówienia. Co zrobić w takiej sytuacji, walić dispute, czy czekać aż ewentualnie dojdzie i wtedy walnąć ? Niby jest już jakiś tracking który pokazuje, że wysłał. Jeśli mnie robi w balona to niezbyt mi się chce czekać 60 dni żeby odzyskać pieniądze.
#aliexpress
  • 2
@Diano: czekaj aż dojdzie, zrób dispute na full refund bez odsyłania, jak chińczyk się nie zgodzi dołącz screeny z rozmowy z nim przy wyborze koloru i dalszej rozmowy i escalate. A jak nie dojdzie do 60 dni to też spór tylko z innych przyczyn ( ͡° ͜ʖ ͡°)