Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
#mikrokoksy
Mireczki..
Muszę zredukować tłuszcz na brzuchu!
Moja sylwetka jest okropna, mam męskie piersi gdzie na np. rękach jest OK!
Jestem totalnie zielony w tym temacie.. Jak to zrobić żeby zrzucić ten nadmierny tłuszcz na brzuchu??
Jakaś dieta? Siłownia i specjalne ćwiczenia? Siedziałem na necie 30 minut i nic prawie nie znalazłem na ten temat..
Czy np. 10 km dziennie na rowerze będzie sprzyjać tej redukcji?? Z góry dzięki, muszę wyjść z przegrywu bo w ubraniach wyglądam spoko ale bez ble...

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( http://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: sokytsinolop
Po co to?
Dzięki temu narzędziu możesz dodać wpis pozostając anonimowym.
  • 11
  • Odpowiedz
@AnonimoweMirkoWyznania: na dobrą sprawę ćwiczyć ani biegać nie musisz wcale, wystarczy dieta. Co do diety jak zaczać? Na początek ściągnij sobie aplikacje myfitnesspal, ona ci tam policzy ile musisz jeść kalorii dziennie, i wprowadzaj produkty które jesz w ciągu dnia i trzymaj makroskładniki i nie przekraczaj kalorii. Waga na pewno będzie szła w dół. A w między czasie możesz się dokształcać dalej na temat odchudzania. Jeżeli chodzi o 10km na rowerze,
  • Odpowiedz
@AnonimoweMirkoWyznania: Zapisuj co jesz np. w Fitatu. Zapewne kuleja u Ciebie tłuszcze. Brzucha nie da sie tylko wyćwiczyć, trzeba popracować nad nim w kuchni, skupiając się przede wszystkim na zdrowych tłuszczach, a odrzucając przetworzone gówno-zarcie.

Może i nie musisz ćwiczyć, ale warto coś z soba porobić, wyrobić zdrowe nawyki. Jeśli tego nie zrobisz to bęben wróci.
  • Odpowiedz